سازمان سینمایی اوج وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال گذشته با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
کد خبر: ۷۰۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 27 January 2019
اوج فقط یک فیلم در جشنواره فیلم فجر دارد
به گزارش «تابناک تهران»؛ سال گذشته و در جریان سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر سازمان سینمایی اوج با سه فیلم تنگه ابوقریب به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی، به وقت شام به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و سوءتفاهم به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی و کارگردانی احمدرضا معتمدی در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و دو فیلم تنگه ابوقریب و به وقت شام توانستند جوایزی به‌دست بیاورند.

موفقیت این سه فیلم در جشنواره سال گذشته این گمانه‌زنی را مطرح کرد که امکان دارد تعداد فیلم‌هایی که سازمان اوج ساخته و امسال در جشنواره فیلم  فجر حضور دارد، بیشتر از سال گذشته باشد اما این سازمان امسال فقط با یک فیلم در جشنواره حضور دارد.

فیلم سینمایی بیست و سه نفر به کارگردانی مهدی جعفری تنها فیلمی است که سازمان سینمایی اوج به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده در آن حضور دارد و در جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد. 

فیلم سینمایی «23 نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار