استاندار خراسان‌رضوی گفت: بنده در جلسه هفته گذشته هیئت دولت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای ارتقای شاخص‌های استان در بخش‌های متخلف به رئیس جمهور ارائه دادم.
کد خبر: ۷۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 02 August 2015
علیرضا رشیدیان در جلسه شورای اداری خراسان رضوی که در محل سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، در تشریح جزئیات جلسه هفته گذشته هیئت وزیران که با حضور وی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه گزارشی در سه حوزه آخرین شاخص‌های استان در سال‌ 93، آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های مصوب سفر استانی هیئت دولت و وضعیت موجود استان به رئیس‌جمهور و اعضای هیئت‌ دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این جلسه 11 مسئله عمده و نیاز اساسی استان در حوزه‌های ارتقای شاخص‌های اعتباری استان، نرخ بیکاری، حاشیه‌نشینی، بافت‌های فرسوده، تامین زیرساخت‌های حمل‌ونقل شهری، برقی‌کردن قطار مشهد - تهران، تامین آب شرب، وضعیت صادرات استان، اعطای تسهیلات، وضعیت جذب بودجه استان و مشهد‌ 2017 مطرح شد.

رشیدیان با بیان اینکه دولت و شخص رئیس‌جمهور به موضوعات مشهد و استان توجه جدی دارند، خاطرنشان کرد: در جلسه هیئت‌ دولت، آقای روحانی ضمن تاکید بر ضرورت اجرایی‌شدن طرح برقی‌کردن خط آهن مشهد - تهران، وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و اقتصاد و همچنین معاون اول رئیس‌جمهور را مکلف کردند تا اعتبارات موردنیاز برای اجرای این پروژه را تامین کنند.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد تا اعتبارات زیارت استان هماهنگ با مصوبات کارگروه ملی زیارت که ریاست آن به‌ عهده معاون اجرایی رئیس‌جمهور است، هزینه شود.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: در پایان این جلسه مقرر شد تا مشکلات استان در کمیسیون‌های تخصصی هیئت‌ دولت بررسی شده و جمع‌بندی نهایی در جلسه‌ای با حضور معاون رئیس‌جمهور ارائه و تصمیمات لازم در این‌ ارتباط گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار