کد خبر: ۶۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 30 July 2015
شهردار کرج بر افزایش پارکینگ های طبقاتی و عمومی در سطح کرج تأکید کرد و گفت: افزایش این مهم با توجه به حجم بالای خودروها یکی از نیازهای کلانشهر کرج محسوب می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز صدرنژاد بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهرداری اظهار کرد: یکی از معضلات کلانشهر کرج معضل ترافیک است لذا باید با تمهیدات اساسی باید تمام تلاش خود را برای رفع این معضل انجام دهیم.

وی ادامه داد: استفاده از تجربیات استان‌های موفق در خصوص رفع معضل ترافیک و کارکارشناسی شده می‌تواند ما را در حل معضل ترافیک یاری دهد.

شهردار منطقه 6 کرج افزود: یکی از راهکارهای لازم برای رفع معضل ترافیک احداث پارکینگ‌های طبقاتی است که در این راستا با شناسایی اراضی مستعد احداث پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

صدرنژاد احداث پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی در اقصی نقاط کلانشهر کرج را یکی از مطالبات جدی شورای اسلامی شهر و شهردار و مردم عنوان کرد و گفت: زمین‌های خالی که به محل تخلیه زباله تبدیل شده و بدون استفاده مانده‌اند را می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به پارکینگ و دیگر مراکز مورد استفاده شهروندان تبدیل کرد تا با کاربری‌های لازم سیمای بصری شهر را نیز تغییر دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار