حال چرا جناب رئیس نمی خواهد بپذیرد که با اعمال خود بر قامت این مجموعه تا به امروز سبب فرسایش  و ریزش مخاطبان این مجموعه شده است؟
کد خبر: ۶۸۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 24 November 2018
آنچه که در ادامه منتشر می شود ار سری یادداشت مخاطبان تابناک است که عینا منتشر می شود و انتشار آن به معنی تایید یا تکذیب آن از طرف تابناک نیست. مخاطبان می توانند مطلب منتشره نقد، تایید یا تکذیب نمایند.

 رسانه بی ثمر

در یکسال اخیر همه ما شاهدیم که صدا‌ی ملی در مرکزی ت استان  با  دستان  انحصارطلبان یکسویه می چرخد و بر مداری که با هدف و تمایلات یک گروه خاص برای توجه جامعه می چرخد در حرکت است   ، چه بسا برای  بهره برداری یک تشکیلات سیاسی  از نگاه جامعه دائما با هر ترفند و حیله ای  آرتیست های یک جریان فکری را به روی صحنه می آورند تا با بازی در نمایشنامه های دِرام برای سود جویی  از احساسات جامعه و احیای خود در بیلبورد تاریخ بازهم بدنبال تکرار  یک هشت ساله ی سیاه دیگر باشند ، آرتیست های که مدیران صدای ملی آنان را تغذیه می کنند تا با سود جویی از  منابع صدای ملی خود را نشر دهند  که در انتخابات نودهشت برایشان خوش بدرخشند .
اگر چه خیل عظیمی از مردم فهیم این استان با وجود این کج سلیقگی ها و نگاه های یک سویه از توجه به شبکه استانی دنا سرباز زدند و دگر مورد وثوق خود نمی دانندش ولی باز هم با وجود ایراداتی که بر خود واجب می دانند و باید بدنبال رفع و حل آن باشند به مصالح یک جریان سیاسی اکتفا می کنند ، و بلندگویی برای مزایای یک حزب شده اند . 
چرا از حضرت علی نیآموزیم که  شبا هنگام  برای طعام یتیمان با صورتی پنهان و ناآشکار  راهی کوچه های کوفه می شد و به تیام یتیمان می رسید که امروزه صدای ملی با طبل ، دهل و حرفو ، خبر ، گزارش فریاد در گوش جامعه  برای جلوه دادن به  فلان شخص با اغراق و گزافه گویی  صدای ملی را حیف ومیل می کنند تا که فقط به جامعه بفهمانند که فلان شخص به فلان روستا سرزد  . و اینگونه است که  آقایان  مسول صدای ملی  آنقدر با بهره گیری از این رسانه ملی در چشم و گوش این مردم نام شخصی را تکرار می کنند که جامعه متقاعد شود که این  شخصی  خیرخواه عموم  است .
گر چه ایشان در هشت ساله مسند خود درجایگاه نماینده مجلس بودنش  آزمون خطای خود را به این مردم  پس داد ، که امروزه  عده ای از مردم  آن هشت سال را عبرت انگیز می خوانند  و عده ای دیگر  هم به بیدادگرهای پیش آمده در آن سالها اشاره می کنند و عده ای هم فرصتی برای توسعه منطقه که به دست آن نماینده تباه شد یاد می کنند  ولی باز هم با ابزار مالی توانایی همچون آستان قدس رضوی به طعام قشر دردمند جامعه با یاری صدای میلی خودی ها می پردازند ، که از این راه بتوانند قلوب جامعه را تسخیر و نگرش آنان را تغییر دهند  که باید هم شرمگین شد از آنان که در محنت مردم بدنبال سود و استفاده خود می گردند ، و می خواهند با توزیع غذا به تبلیغات سیاسی برای خود بپردازند ، همان های که می توانستند و نخواستند که استان را از گمراهی و مایوسی نجات دهند و چشم چراغ توسعه ی این منطقه باشند که با این دیده گاه که به واسطه  درد ، زجر و، سختی و محرومیت و تنگ دستی این مردم  حکومت خود را بنا کنند .
حال تفکرات ریاست این مجموعه که بجای نگاه به وظایف ، مسولیت ها و نقش این مجموعه در اندیشه جامعه  و شناخت و نشان دادن فرهنگ ، ادب و هویت این مردم به گوشه به گوشه ی این کشور بدنبال مداهنه به یک شخص است ، تا که مساعدتی در راه اهداف شوم آن شخص و مرهون کردن آن اشخاص به خود یابد . ولی تا  کی باید جامعه گرفتار چنین کنش های از سوی مدیران این مجموعه باشد و تا کی باید این اعمال ناشایست ادامه داشته باشد .
حال چرا جناب رئیس نمی خواهد بپذیرد که با اعمال خود بر قامت این مجموعه تا به امروز سبب فرسایش  و ریزش مخاطبان این مجموعه شده است و اگر توجه ویژه ای به تنقیدهای جامعه نکنند روزی می رسد که دگر اعتماد و اعتنا از این شبکه از بین می رود و این مجموعه را جامعه بیهوده و بی مصرف خطاب کنند ،  باید جناب رئیس  بداند که صدای ملی گامی در تحقق و رشد توسعه باشد نه تمجید و تفضیل وتعریف از کسی که برای جامعه هویداست ، که چگونه با اندیشه واپسگرای خود دو دوره سخت ، تنگ و تاریک را بر این مردم روا داشت و بازهم بدنبال فرصتی است برای بازگشت به اذهان جامعه برای رسیدن به مقاصدی همچون انتخابات ۹۸ .
 
علی صالحی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار