نماینده مردم تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت:تنها راه ساماندهی بازار زعفران تشکیل سندیکایی با محوریت صادرکنندگان است.
کد خبر: ۶۷۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 10 November 2018
به گزارش تابناک : سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس گفت: تنها راه ساماندهی به بازار زعفران این است که سندیکایی با محوریت صادرکنندگان تشکیل شود تا با توجه به حجم بازار، صادرات از طریق سندیکا انجام شود.
 
وی تصریح کرد: سندیکایی با محوریت صادرکنندگان تشکیل شود تا با توجه به حجم بازار، صادرات از طریق سندیکا انجام شود و هر فرد یا شرکتی هم تصمیم به صادرات زعفران داشته باشد از این سندیکا مجوز بگیرد.

نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورود صادرکنندگان به بازار زعفران از یک سو فرصت و از سوی دیگر تهدید محسوب می‌شود گفت: تهدید وجود صادرکنندگان نوپا در بازار زعفران شامل این است که این صادرکنندگان ممکن است بازار خارج از کشور را به هم بزنند و برندسازی محصول را با مشکل مواجه کنند و این همان انتقادی است که همواره صادر کنندگان سنتی زعفران دارند و البته بیراه هم نمی‌گویند، چراکه بازار زعفران باید به شکلی ساماندهی شود.

باستانی افزود: تنها راه ساماندهی به بازار زعفران این است که سندیکایی با محوریت صادرکنندگان تشکیل شود تا با توجه به حجم بازار، صادرات از طریق سندیکا انجام شود و هر فرد یا شرکتی هم تصمیم به صادرات زعفران داشته باشد از این سندیکا مجوز بگیرد. با این شکل می‌شود صادرات کالا را هدایت کرد تا بازار دچار مشکل نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار