مدیر آموزش و پرورش ملایر از در نظر گرفتن سه پایگاه انتخاب رشته معتبر آموزش و پرورش ویژه انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 27 July 2015

مدیر آموزش و پرورش ملایر از در نظر گرفتن سه پایگاه انتخاب رشته معتبر آموزش و پرورش ویژه انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛کاوه برخورداری با اشاره به ایام انتخاب رشته داوطلبان کنکوری اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش ملایر تعیین پایگاه‌های معتبر انتخاب رشته برای دانش‌آموزان است.

وی تصریح کرد: با آغاز فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته، کارگاه آموزشی ویژه مشاوران منتخب پایگاه‌های انتخاب رشته در ملایر، نهاوند، تویسرکان و مناطق جوکار، سامن، خزل و قلقلرود شهرستان ملایر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر بیان کرد: مشاوران در این کارگاه آموزشی با آخرین تغییرات به عمل آمده از سوی سازمان سنجش در انتخاب رشته کنکور 94 آشنا شدند.

وی اظهار کرد: برای دسترسی آسان داوطلبان کنکور سراسری، سه مرکز مشاوره انتخاب رشته برای دانش‌آموزان ملایری در نظر گرفته‌ شده است.

برخورداری مراکز انتخاب رشته در شهرستان ملایر را شامل مرکز دخترانه فاطمیه برای دختران و دبیرستان شریعتی برای پسران دانست و طبقه فوقانی درمانگاه فرهنگیان ملایر را آماده ارائه مشاوره انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور سراسری عنوان کرد.

وی از داوطلبان خواست از مراجعه به مراکز مشاوره‌ معتبر برای انتخاب رشته استفاده کرده و مراقب سوء استفاده مراکز غیرمجاز که انتخاب رشته داوطلبان را با مشکل مواجه می‌کنند، باشند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه در کنکور سراسری امسال بیش از یک‌هزار و 800 داوطلب ملایری با هم رقابت کردند، گفت: امسال یکی از بهترین‌ رتبه‌های کنکور در ملایر متعلق به مهدی زندپور با رتبه 22 رشته هنر است که این نتیجه را پس از دوری 9 ساله از فضای کنکور کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ملایری سال گذشته توانستند بیش از 20 رتبه زیر یک‌هزار را در کنکور سراسری کسب کنند که اکنون نیز در بهترین مراکز علمی و دانشگاهی کشور مشغول به تحصیل هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار