کد خبر: ۶۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 27 July 2015

سرپرست اداره ورزش و جوانان نظرآباد گفت: بانوان این شهرستان در زقابت های والیبال البرز به مقام قهرمانی دست یافتند.
جواد روستاکاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره از مسابقات روز گذشته در شهرستان اشتهارد برگزار شد که بانوان والیبایست نظرآبادی موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

وی اظهار کرد: در این مسابقات 6 تیم والیبال از شهرستان های البرز شرکت کرده بودند که تیم نظرآباد در رقابت با تیم کرج با نتیجه 2 بر یک توانست به این مقام دست یابد.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسال از سوی هیئت ورزش های روستایی و بومی محلی اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نظرآباد در ادامه یادآور شد: به منظور بررسی وضعیت هیئت های ورزشی طرح نشست تخصصی با ورزشکاران ، قهرمانان ورزشی و صاحب نظران در حوزه ورزش و جوانان در این شهرستان در حال اجراست.

وی بیان کرد: گسترش ورزش همگانی، کمبود فضا و تجهیزات ورزشی ، وجود طرح های عمرانی ورزشی نیمه کاره ، حمایت همه جانبه از ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشوری و بین المللی ،شناسایی و تقویت استعداد های ورزشی ، کمک مالی به هیئت های ورزشی و ایجاد بستر های مناسب برای برگزاری مسابقات ورزشی استانی در منطقه از جمله نیازهای اولویت دار بخش ورزش در نظرآباد است.

شهرستان نظرآباد 6 هزار و 500 ورزشکار سازماندهی شده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار