مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم جلوگیری از گسترش سکونتگاههای غیررسمی گفت: هیچ استانی مانند استان خوزستان برنامه های توسعه ای یا بهره برداری اقتصادی نداشته است که همه این عوامل موجب ایجاد سکونتگاههای غیررسمی شده است.
کد خبر: ۶۶۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 08 October 2018

محمد صادق کریمی کیا در جلسه بازآفرینی شهری که یکشنبه ( 15 مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان شرایط خاصی دارد و هر کدام از مناطق حاشیه نشین این استان دارای ویژگی های خاصی است.

وی با اشاره به تصویب تاسیس پنج دفتر تسهیل گری و توسعه محلی در سال جاری تصریح کرد: اعتبار این دفاتر دریافت شده است و باید مناطق استقرار این دفاتر مشخص شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هیچ استانی مانند استان خوزستان برنامه های توسعه ای یا بهره برداری اقتصادی نداشته است که همه این عوامل موجب ایجاد سکونتگاههای غیررسمی شده است.

کریمی کیا با بیان اینکه دفاتر تسهیل گری باید موجب بهبود شرایط شوند، گفت: دیگر کار از گفتاردرمانی گذشته است و شرایطی را که در کف میدان می بینیم نشانگر عدم رضایت مردم از مداخلات قبلی است و شاهد هستیم که شرایط زیستی اولیه برای شهروندان فراهم نیست.

وی بیان کرد: هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد شهروندان را از وظایف قانونی خود منع کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: باید از گسترش سکونتگاههای غیررسمی جلوگیری شود و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار