مدیرعامل شرکت گاز خوزستان تاکید کرد؛
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان بر ارتقا سطح همکاری‌ها میان شرکت لوله سازی اهواز و شرکت گاز خوزستان به منظور اجرای پروژه‌های مختلف تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵ 11 May 2024

تابناک خوزستان: نادر قلی زری میدانی مدیرعامل شرکت گاز خوزستان در حاشیه بازدید از غرفه شرکت لوله سازی اهواز در نمایشگاه بین المللی نفت در تهران اظهار کرد: شرکت لوله سازی اهواز یکی از کارخانه های قدیمی تولید لوله در استان و کشور است و ارتباط تنگاتنگی از نظر مراودات با شرکت گاز خوزستان دارد.

وی افزود: امیدواریم همکاری شرکت گاز خوزستان و شرکت لوله سازی اهواز بیش از پیش ادامه داشته باشد و بتوانیم در اجرای پروژه های مختلف با این شرکت توانمند همکاری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: پیشرفت های روز افزونی برای شرکت لوله سازی اهواز در تولید لوله های متنوع و تامین نیاز شرکت های گاز آرزو میکنم.

شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی، ۵ میلیون متر مربع پوشش خارجی(جداره بیرونی) و ظرفیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع پوشش داخلی(جداره درونی)، بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه شناخته شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار