مدیرکل فنی و عمران استانداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی رتبه نخست کشور را در واگذاری اقدامات به بخش خصوصی دارد که در همین راستا در استان 4 هزار پیمانکار و 392 مشاور فعال هستند.
کد خبر: ۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶ 21 February 2015

محسن کوهی اظهار داشت: استان خراسان رضوی جایگاه نخست را در حوزه وسعت اقدامات در شورای فنی استان در بین شورا‌های فنی کشور به خود اختصاص داده است و در راستای همکاری بیشتر و توسعه اقدامات هشت تفاهم‌نامه با انجمن‌های تخصصی از جمله تاسیسات برقی، فضای سبز، مشاوران، سازمان‌های اجرایی استان و پیمانکاران منعقد شده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه استاندار به بخش خصوصی و لزوم فعال‌سازی آن بیان کرد: برای فعال‌سازی بخش خصوصی به صورت تخصصی برنامه‌ریزی شده و خراسان رضوی رتبه نخست کشور را در واگذاری اقدامات به بخش خصوصی دارد که در همین راستا در استان 4 هزار پیمانکار و 392 مشاور فعال هستند.

کوهی با تاکید بر دقت حوزه نظارت بر ساخت و ساز استان خاطرنشان کرد: 120 اکیپ مهندسی از 3 هزار و 900 پروژه با مبلغی بالغ بر 680 میلیارد تومان در یک دوره زمانی 15 روزه بازدید می‌کنند و مشکلات موجود در حوزه ساخت و ساز استان را به صورت ویژه بررسی می‌کنند و هیئت نظارتی نیز پس از بررسی گزارشات تذکرات لازم را به پیمانکاران متخلف می‌دهد که این امر سبب نظارت دقیق بر پیشرفت فیزیکی تمامی پروژه‌های استان می‌شود.

مدیرکل فنی و عمران استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: 120 هزار واحد مسکونی مسکن مهر خراسان رضوی تاکنون در حدود 83 درصد پیشرفت در تمامی حوزه‌ها داشته است.

وی با ارائه گزارش از عملکرد پروژه‌ها مصوب هیئت دولت در سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی عنوان کرد: 131 مصوبه و 818 ریز پروژه با اعتباری بالغ بر 723 میلیارد تومان که از مصوبات سفر هیئت دولت به خراسان رضوی به شمار می‌رود بیش از 70 درصد پیشرفت تاکنون داشته‌اند که تعدادی از پروژه‌ها در دهه فجر به بهره‌‌برداری رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار