کد خبر: ۶۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 24 July 2015
همزمان با برخی مباحث و تبادل نظرهای انتخاباتی در شبکه های اجتماعی یادداشتی از دکتر برات قبادیان یکی از کاندیداهای انتخابات دوره های گذشته ایذه و باغملک، خطاب به نماینده این دو شهرستان در مجلس در گروههای مختلف شبکه های اجتناعی منتشر شده است که متن ان در زیر می آید؛

برادر عزيز و گرانقدرم جناب آقاي دكتر درويشپور- نماينده محترم مردم شهرهاي ايذه و باغملك در مجلس شوراي اسلامي
با سلام
عباداتتان قول درگاه الهي

برادر عزيز، اگر خاطر مبارك باشد، در حدود ٢ ماه بعد از اينكه وارد مجلس شديد، جلسه اي را دوستان ايذه اي و باغملكي مقيم تهران در دفتر سردار زماني از دوستان باغملكي كه آن موقع مشاور آقاي دكتر جاسبي و مسؤل بسيج استادان دانشگاه بودند، تشكيل داده و اينجانب را نيز دعوت كردند.

در آن جلسه سردار بيژن كياني، سردار شيشه گر، آقاي بدخشان و در حدود ٢٠ نفر از هر دو شهرستان حضور داشتند.  در آن جلسه همه ما اعلام آمادگي كرديم كه براي پيشرفت و توسعه هر دو شهرستان  به شما كمك كنيم. برادر عزيز نتيجه اينكه تا كنون  يك بار هم حضرتعالي تماس نگرفتيد و كمك نخواستيد. 

برادر عزيز باز اگر خاطر مبارك باشد، زماني كه آقاي روحاني كابينه اش  را به مجلس معرفي كردند، بنده در مجلس به ديدن شما و ساير نمايندگان براي حمايت از وزراي معرفي شده علوم و آموزش و پرورش آمدم. در آنجا نيز پيشنهاد دادم كه به عنوان موافق اين دو وزير ثبت نام و صحبت كنيد تا بعد كه راي آوردند از آنها براي منطقه كمك بگيريم، كه متاسفانه نتيجه اي حاصل نشد. 

البته برادر عزيز جناب آقاي دكتر درويشپور، بنده به جنابعالي  حق مي دهم كه هردو مورد را فراموش كرده باشيد زيرا سرتان شلوغ است و احتمالا مراجعه كنندگان زياد. 
علي ايحال، برايتان آرزوي توفيق و سلامتي و موفقيت دارم.
عزت زياد و خداوند يار و ياورتان باد
ارادتمند
(قباديان)
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار