کد خبر: ۶۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 24 July 2015
فرماندار ساوجبلاغ بر توسعه سرانه‌های ورزشی در این شهرستان تأکید کرد و خواستار تکمیل و تجهیز سریع‌تر استادیوم 5 هزار نفری ساوجبلاغ شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار کرد: توسعه سالن‌های ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین نیازهای ساوجبلاغ است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در توسعه فضاهای ورزشی در این شهرستان موفق عمل کنیم لازم است تا با تعامل مسیر توسعه این فضاها را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه این شهرستان دارای توانایی‌های بسیاری در عرصه ورزش است، افزود: با وجود کمبودها این شهرستان توانسته ورزشکاران بسیاری را در رشته‌های مختلف تربیت کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ نیز با تأکید بر توسعه فضاهای ورزشی در این شهرستان خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به این مهم شد.

رضا عقبایی خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای ورزشی و جذب بیشتر جوانان به سمت ورزش می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش اساسی را داشته باشد.

وی تأکید کرد: اختصاص سالن‌های ورزشی و ارتقای رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان یکی از نیازهای حوزه ورزش در ساوجبلاغ است.

عقبایی همچنین درباره مشکلات ورزشی و ساخت اماکن ورزشی نیمه‌تمام و تجهیز اماکن موجود توضیحاتی را ارائه داد.

علی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی نیز ضمن ارائه پیشنهاداتی در رابطه با مسائل مطرح شده، قول مساعدت لازم برای پیگیری ادامه ساخت استادیوم پروژه ورزشی پنج هزار نفری با مشارکت بخش خصوصی را داد و گفت: مطالعات لازم در زمینه ساخت سکویی برای زمین چمن شهید اژدری هشتگرد و همچنین استقرار دیواره صخره‌نوردی در شهر هشتگرد انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار