تابناک هرمزگان- مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از روند انجام پروژه ساخت بیمارستان 264 تخت خوابه ای که با همکاری و تعامل این شرکت با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مجتمع  آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس در حال اجراست؛ بازدید کرد.
کد خبر: ۶۵۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲ 18 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، طی این بازدید که با حضور مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ،مدیر منابع انسانی و مدیر حراست این شرکت به همراه رییس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) و جمعی از مسئولین این مجتمع  انجام گردید؛ پیشرفت روند خاک برداری از این پروژه مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

محمد علی دادور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با بیان اینکه طبق زمانبندی های انجام شده خاکبرداری تا نیمه مهرماه باید به اتمام رسد خواهان تسریع روند خاک برداری از پروژه مذکور شد.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه ظرف 2 سال پایان و به بهره برداری خواهد رسید گفت: شرایط اقتصادی موجود هیچ گونه خللی در روتد انجام این پروژه نخواهد داشت.

دکتر مهدی حسنی آزاد رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) ضمن تقدیر از مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با بیان اینکه ساخت این بیمارستان نقش بسزایی در ارتقای روند بهداشت و درمان استان خواهد داشت گفت: شرکت نفت ستاره خلیج فارس در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، به ساخت این بیمارستان که یکی از نیازهای مهم درمانی استان است مبادرت نموده که امید است سایر بنگاه های بزرگ اقتصادی نیز، نیازهای حوزه بهداشت و درمان را در مسئولیت های اجتماعی خود لحاظ نمایند.

 دکتر حسنی آزاد در خاتمه  از صبر و شکیبایی مراجعه کنندگان به این مجتمع  به سبب مشکلات ناشی از ساخت و سازهای فضاهای درمانی جدید در بیمارستان شهید محمدی تشکر و قدردانی نمود؛ و گفت: به جهت رفاه حال گیرندگان خدمت به زودی محل فعلی برخی از واحدهای اداری از جمله حوزه ریاست جابجا و دسترسی به آنها برای عموم آسان تر خواهد شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار