هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان وزش باد و کاهش نسبی دمای هوا پیش ‌بینی کرده است.
کد خبر: ۶۴۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 29 August 2018
به گزارش تابناک : بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره امروز و فردا به خصوص ساعات بعدازظهر نشان‌دهنده افزایش شدت وزش باد در سطح استان بوده که در پاره‌ای نقاط همراه با پدیده گردوخاک است. ضمن این‌که امروز برای مناطقی از شمال غرب استان افزایش موقت ابر پیش‌بینی می‌شود. روند کاهش 1 تا 3 درجه‌ای دمای هوا نیز تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
 
بر این اساس آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح روز پنج‌شنبه صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید و در نوحای مرکزی همراه گردوخاک و در عصر صاف تا قسمتی ابری پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
 
هوای مشهد نیز در صبح این روز صاف در اواخر وقت افزایش شدت باد و در بعدازظهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید لحظه ای و گردوخاک محلی با کمینه و بیشینه دمای 17 و 30 درجه سیلیسیوس خواهد بود.
 
آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح روز جمعه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در عصر صاف تا قسمتی ابری پاره ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در نواحی جنوبی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
 
هوای مشهد نیز در صبح روز جمعه صاف همراه با وزش باد و در عصر صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید با کمینه و بیشینه دمای 15 و 29 درجه سیلیسیوس خواهد بود.
 
در شبانه‌روز گذشته فریمان با 11 درجه سیلیسیوس خنک‌ترین و سبزوار با 38 درجه سیلیسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند. هم‌چنین حداکثر سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار به میزان 58 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. در این مدت هیچ‌گونه بارندگی در سطح استان مشاهده نشده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار