مدیر آلمانی برنامه عمران سازمان ملل در گفتگویی اظهار داشت که رئیس جمهوری آمریکا سبب کم اهمیت شدن این کشور در سازمان ملل شده است.
کد خبر: ۶۳۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 29 July 2018

به گزارش تابناک : «آخیم اشتاینر» مدیر اجرایی برنامه عمران ملل متحد در گفتگویی در خصوص تحولات اخیر جامعه بین الملل خاطر نشان کرد: غرب و آمریکا در ماههای اخیر مسبب رویدادهایی در عرصه بین الملل بودند که هر کدام بازتاب های خاص خود را بدنبال داشت. 

وی در ادامه افزود: واکنش رئیس جمهوری آمریکا پس از نشست گروه هفت واکنش های زیادی را به همراه داشت که به نظر من انتقادهای مطرح شده، وارد است. 

این مقام آلمانی در سازمان ملل با اشاره به رویکرد و عملکرد رئیس جمهوری آمریکا در قبال مسائل بین المللی گفت: ترامپ سبب شده در حال حاضر سازمان ملل اهمیت چندانی برای آمریکا قائل نباشد، در عین حال کشورهایی مانند آلمان از جایگاه بهتری در سازمان ملل برخوردار شده اند. 

اشتاینر در بخش دیگری از این گفتگو درباره موضوع مهاجرت اظهار داشت: اروپا می تواند پناهجو و مهاجری را پذیرش نکرده و این موضوع را اعلام کند، اینکه پناهجویی از ورودی مرزها رانده شود به هیچ وجه اقدامی در شان اروپا نیست. من بسیار خرسندم که سخاوت و بزرگ منشی خاصی در میان مردم لبنان، ترکیه و اردن در قبال پناهجویان می بینم.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار