به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع)
مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش برنامه پيشواي صادق از اين رسانه به مناسبت سالروز شهادت پيشواي ششم شيعيان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 04 July 2018

به گزارش تابناک قم،سیداحمد محمودی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: برنامه غریب مدینه از جمله برنامه‌های تولیدی رادیو معارف است که روز یکشنبه 17 تیر امسال از ساعت 21:25 تا 23 پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سیدابوالقاسم غضنفری به عنوان تهیه‌کننده، رضا هدایت‌فر به عنوان مجری و حجت‌الاسلام علیرضا ایمانی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محورهای موضوعی برنامه گفت:‌ مواجهه امام(ع) با مخالفان مذهبی مانند ابوحنیفه و شیوه برخورد با شیعیان منحرف مانند زیدیه از جمله محورهای موضوعی این برنامه است.

وی مقابله امام با حکومت‌ها و ستمگرانی مانند حکام عباسی، نقش امام(ع) در ترویج معارف ناب و جلوگیری از انحراف و مبارزه با غالیان و تندروهای مذهبی را از دیگر محورهای موضوعی برنامه ذکر کرد.

وی از تولید برنامه پیشوای صادق روز 18 تیر امسال ویژه شهادت امام صادق(ع) خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت 8:40 تا 10 از این رسانه پخش می‌شود که بخشی از برنامه به بررسی اهمیت آشناسازی جوانان با احادیث نورانی اهل بیت(ع) پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف خاطرنشان کرد: سید محمدعلی حسینیان به عنوان تهیه‌کننده، رضا حبیبی به عنوان مجری و حجج اسلام عبدالهادی مسعودی و جواد محدثی به عنوان کارشناسان در این برنامه حضور دارند.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به مباحث معرفتی در دوران جوانی عنوان کرد: ائمه اطهار(ع) نیز جوانان را به علم‌اندوزی پیش از رسیدن به پیری سفارش کرده‌اند.

محمودی خاطرنشان کرد: غنیمت شمردن فرصت جوانی و سفارشات درباره توبه در دوران جوانی و اعتماد و اهمیت به جوانان از دیگر مباحثی است که ائمه اطهار(ع) بر آن تأکید دارند.

وی یادآور شد: این دو برنامه از بخش‌های گفتار گوینده، گفت‌وگو با کارشناس حضوری، ‌بخش روایی، گزارش، شعرخوانی و... تشکیل شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار