رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان گفت: فدراسیون میزبانی اردوی آماده سازی تیم ملی سنگنوردی ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا را به همدان سپرد.
کد خبر: ۶۲۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 28 June 2018
رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان گفت: فدراسیون میزبانی اردوی آماده سازی تیم ملی سنگنوردی ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا را به همدان سپرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا گوهری اظهار داشت: پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی سنگ نوردی کمباین جهت اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا از ۱۶ تیرماه جاری در سالن سنگنوردی فرهاد همدان دایر می‌شود.

وی اضافه کرد: الناز رکابی و محیا دارابیان از زنجان، راحیل رمضانی و متین بیات از همدان، فاطمه جعفری از کرمان، خسرو هاشم زده از تهران، محمد آقاداودی از اصفهان، رضا کلاسنگیان از گلستان و محسن عبداللهی از فارس ۹ سنگنورد دعوت شده به این اردوی آماده سازی هستند.

گوهری خاطرنشان کرد: این اردوی آماده سازی تا ۲۲ تیرماه جاری در سالن سنگنوردی فرهاد برگزار می‌شود.

تیم ملی سنگنوردی کشورمان برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی آماده می‌شود.

سالن سنگنوردی زنده یاد فرهاد میرزاجانی همدان با برخورداری از استاندارد‌های بین المللی بهترین موقعیت را برای برپایی اردوی تیم‌های ملی سنگنوردی کشور فراهم ساخته و اکنون به عنوان پایگاه قهرمانی این رشته در سطح کشور حایز اهمیت است.

سالن سنگنوردی فرهاد مجهزترین دیواره سنگنوردی با دیواره‌های سرعت، بلدرینگ و سختی بر اساس استاندارد بین المللی، اتاق قرنطینه، سکوی تماشاگران با ظرفیت ۷۰۰ تا هزار نفر و مهمانسرا با ظرفیت یکصد نفر است.

همدان یکی از پایلوت‌های اصلی فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی کشور در میزبانی اردو‌های ملی و رقابت‌های بین المللی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار