سرپرست ایستگاه‌های یک و 32 سازمان آتش‌نشانی مشهد از آتش‌سوزی انبار کفش در خیابان توحید مشهد خبر داد و گفت: دو کارگر که در داخل این مجتمع محبوس شده بودند با تلاش آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند.
کد خبر: ۶۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱ 13 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسن نجمی در گفت‌وگو با فارس از آتش‌سوزی انبار کفش در خیابان توحید مشهد خبر داد و گفت: در پی تماس مردمی با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی در انبار کفش واقع در خیابان توحید بیش از 30 آتش‌نشان از 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه زمان اطلاع‌رسانی آتش‌سوزی با تاخیر صورت گرفت، تصریح کرد: گسترش حریق به گونه‌ای بود که شعله‌های آتش به سرعت داشت به منزل مسکونی مجاور سرایت می‌کرد در این راستا آتش‌نشانان با شناسایی کانون حریق عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

سرپرست ایستگاه‌های یک و 32 سازمان آتش‌نشانی مشهد با یادآوری اینکه 10 دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شده بود، گفت: آتش‌نشانان توانستند با سرعت عمل خود در یک عملیات نفس‌گیر در همان لحظات اولیه آتش را مهار کنند.

نجمی با بیان اینکه این آتش‌سوزی خوشبختانه خسارت جانی نداشته است، افزود: دو پرسنل که در داخل این مجتمع محبوس شده بودند با تلاش آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند.

وی یادآور شد: علت حادثه هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار