عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی باید برای پاسخگویی به ابهامات موجود در راه‌اندازی شبکه زیارت در شورای شهر حضور یابند.
کد خبر: ۶۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴ 13 July 2015
محمد آصفی یزدی در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه علنی امروز که موضوع تخصیص 750 میلیون تومان از 4 میلیارد تومان اعتبار برای شبکه زیارت مطرح شد متاسفانه به نظر من به صدا و سیما ظلم شد.

وی افزود: امروز نکاتی از سوی اعضای شورای شهر مشهد به صدا و سیما مطرح شد که باید مدیریت صدا و سیما امروز برای پاسخگویی به این مسائل در جلسه حضور می‌یافت و پاسخ ابهامات را می‌داد.

آصفی بیان کرد: نباید بدون حضور مسئولان صدا و سیما این ابهامات مطرح می‌شد و این ابهامات ناشی از اطلاعات اندک برخی از همکاران ما در شورای شهر است و اگر با حضور مدیران صدا و سیما در حوزه هزینه و مصارف صدا و سیما مطرح می‌شد من فکر می‌کنم شاهد بعضی نقطه نظرات امروز نبودیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: هیئت رئیسه شورای شهر باید تدبیر لازم را داشته باشد و در نخستین جلسه شورای شهر فرصتی برای مدیران صدا و سیما در نظر بگیرد تا مدیران به ابهامات نظرات کارشناسی خود را بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار