معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: براساس اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای آزمون، از مجموع افراد جدب شده تعداد ۶۰۱ نفر در دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی خواهند بود.
کد خبر: ۶۰۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 19 May 2018

به گزارش تابناک : کوکب موسوی عنوان کرد: پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، برای جذب ۱۸۲۰۷ نفر در آموزش و پرورش و 9 دستگاه اجرایی برگزار می گردد.
وی با اشاره به اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای آزمون اسنخدامی، خاطرنشان کرد: از مجموع افراد جدب شده تعداد ۶۰۱ نفر در دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی خواهند بود که از این تعداد ۵۷۸ نفر در آموزش‌وپرورش استان و ۲۳ نفر در ۴ دستگاه محیط‌ زیست، دامپزشکی، راه وشهرسازی، و اوقاف استان خراسان رضوی جذب خواهند شد.
وی وجه تمایز این آزمون نسبت به آزمون‌های قبلی را درج شدن واژه "با اولویت بومی" به جای "صرفا بومی" دانست و گفت: این واژه قبلا برای برخی کد رشته ها درج می گردید و پس از این در نیازهای استخدامی دستگاه‌های ملی، بومی بودن مطرح نیست.
گفتنی است متقاضیان شرکت دراین آزمون از تاریخ ۱۳۹۷/۲/۲۳لغایت ۱۳۹۷/۲/۳۱ با مراجعه به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org می توانند ثبت نام کنند.

 

 

منبع : شهرآرا آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار