حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری که دیروز (یکشنبه) به خراسان رضوی سفر کرده بود، بعداز ظهرامروز(دوشنبه) مشهد را به مقصد تهران ترک کرد.
کد خبر: ۶۰۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 07 May 2018

به گزارش تابناک : رئیس جمهوری در سفر 2 روزه خود به خراسان رضوی، صبح دیروز وارد سبزوار شد و در جمع مردم این شهرستان سخنرانی کرد و سپس پروژه فولاد جوین را افتتاح نمود.

دکتر روحانی همچنین در سفر به شهرستان نیشابور پس از افتتاح پروژه فولاد نیشابور در ورزشگاه تختی این شهرستان برای مردم سخنرانی کرد.
تشرف به بارگاه منور رضوی، حضور در نشست شورای اداری خراسان رضوی، دیدار با نخبگان، بهره برداری از 436پروژه عمرانی با هزینه 40 هزار میلیارد ریال در شهرستان های استان به طریق ویدئو کنفرانس و نشست خبری با اصحاب رسانه در مشهد از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در روز دوم سفر به این استان بود.
محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاونان پارلمانی، علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیران بهداشت، ارتباطات، اطلاعات، نیرو، کشور، ورزش و جوانان، نفت، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت رئیس جمهوری را در سفر به خراسان رضوی همراهی کردند.

 

 

 

منبع : ایرنا

برچسب ها: رئیس جمهور ، شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار