دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: هیئت اسکیت خراسان رضوی با مشکل مالی روبه‌رو است و نه تنها هیچ درآمدی از هیئت ندارم، بلکه خودم برای رشد اسکیت در استان هزینه می‌کنم.
کد خبر: ۵۹۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 02 May 2018

به گزارش تابناک : حسن دوست‌محمدی اظهار داشت: هیئت اسکیت خراسان‌رضوی برای سال جدید، لیگ‌های مختلفی را در نظر گرفته است، این هیئت در اوایل تابستان 97 استعدادیابی را آغاز کرده و مرحال آن را پشت سر می‌گذارد، این هیئت بر روی دانش‌آموزان سرمایه گذاری کرده و لیگ‌های استانی را برگزار می‌کند.

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: این هیئت سه سال متوالی به عنوان برترین هیئت اسکیت در کشور شناخته شد، همچنین سه نفر از ورزشکاران استان عضو تیم ملی شدند، هیئت اسکیت برای هر روز مناسبتی یک برنامه هدفمند اجرا می‌کند، در هر جشن و برنامه‌ای، از ورزشکاران اسکیت نمایشی استان دعوت شده تا عموم را با حرکات نمایشی خود سرگرم کند.

دوست‌محمدی خاطرنشان کرد: لیگ‌های مشهد و استان از برنامه‌های حائز اهمیت هیئت بوده و قدرت ورزشکاران را برای مسابقات کشوری و یا در سطح بالاتر افزایش می‌دهد، پیست اسکیت طرقبه کاملاً تجهیز شده و در حال حاضر متولیان مشغول تکمیل کردن پیست حامد هستند، پیست حامد برای رول اسکیت مناسب بوده و در اختیار ورزشکاران این بخش قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: به‌دلیل مشکلات مالی حدود دو ماه از بسته بودن پدیده؛ محل فعالیت رشته آیس اسکیت می‌گذرد، هیئت اسکیت خراسان رضوی برای ایجاد فضای مناسب ورزشی برای این رشته نیز در تلاش است، همچنین 3 نفر از ورزشکاران فری استایل به مسابقات متعددی دعوت شدند، کلاس‌های مربی‌گری درجه دو و یک و ارتقاء داوری از امور اجرایی این هیئت است.

دوست‌محمدی بیان کرد: هیئت اسکیت خراسان‌رضوی در یک دوره از تورنومنت‌های قهرمانی کشور شرکت کرده است، هزینه‌های موارد ذکر شده بسیار بالا بوده و اسپانسرهایی مانند نوین سرام از این هیئت حمایت می‌کنند، اما با وجود حمایت‌ها، هنوز این هیئت با مشکل مالی روبه‌رو است و نه تنها هیچ درآمدی از هیئت ندارم، بلکه خودم برای رشد اسکیت در استان هزینه می‌کنم؛ در واقع حتی هزینه بنزینم برای رفت و آمد از منزل تا محل ورزشی جبران نشده است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار