رئیس ستاد اقامه نماز همدان گفت: روز قدس روز دفاع از حقیقت است.
کد خبر: ۵۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳ 11 July 2015
رئیس ستاد اقامه نماز همدان گفت: روز قدس روز دفاع از حقیقت است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مرتضی حسنی‌حلم در راهپیمایی روز جهانی قدس در مسجد جامع اسدآباد با بیان اینکه مسلمان واقعی کسی است که برای اصلاح جامعه و دفاع از مظلومیت تلاش کند، اظهار کرد: امروز حضور نمازگزاران روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس مصداق عینی مسلمانی است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص روز قدس مبنی بر اینکه «روز قدس، روز اسلام است»، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی قدس بیانگر دفاع از مظلومیت فلسطین و دفاع از اسلام است.

رئیس ستاد اقامه نماز همدان با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس، تبیین کرد: روز قدس تنها روز حمایت از فلسطین نیست، بلکه روز دفاع از اصل حقیقت است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در سال‌های متوالی نشان دادند همیشه پیرو حق و حقیقت بوده و هستند، خاطرنشان کرد: این حضور مردم قابل تحسین و تقدیر است چراکه در گرمای تابستان با زبان روزه در این راهپیمایی حضور یافتند.

حسنی‌حلم یادآور شد: چنین حضوری از سوی مردم غیور و سلحشور ایران مصداق کامل عبادت است چراکه در دفاع از مظلومیت ملتی بی‌پناه برخاسته‌اند.

این مسئول به پیشینه تشکیل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ابرقدرت‌های جهان همواره از طرحی که یهود صهیونیست در اشغال فلسطین داشته، دفاع کرده‌اند.

رئیس ستاد اقامه نماز همدان ادامه داد: 67 سال پیش رسماً رژیم غاصب صهیونیستی موجودیت خود را در ساختمان سازمان ملل اعلام کرد و از آن روز این رژیم فاسد و جعلی به عنوان غده‌ای چرکین و سرطانی مطرح شده است.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی غیر از خشونت، وحشی‌گری و چپاول‌گری چیزی را برای ملت‌های منطقه به ارمغان نیاورده، متذکر شد: امروز رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی بر مصر تسلط پیدا کرده و این از ضعف کشورهای اسلامی است.

حسنی‌حلم با بیان اینکه 67 سال قبل اسرائیل توانست در یک تهاجم شش روزه مصر را زمین‌گیر کند، افزود: آن روز اسرائیل تنها به کمک غرب و با دفاع از تئوری نظامی بودن توانست این امر را انجام دهد.

رئیس ستاد اقامه نماز همدان اضافه کرد: امام(ره) در آن روزها به امت اسلامی هشدار داد «بیدار و هوشیار باشید و بدانید دوره غرب و کسانی که بر کشورهای اسلامی ظلم می‌کنند، رو به پایان است» و امروز این هشدار امام راحل جدی شده است.

این مسئول توضیح داد: رژیم صهیونیستی از حضور مردم و شعار انقلابی کشورهای مسلمان در عرصه‌های مختلف در مقابله با جریان ظلم در هراس است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار