از نقش پرچم ایران بر گونه جوانان همدانی تا اعلام انزجار از سران فتنه
کد خبر: ۵۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰ 11 July 2015
مراسم راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در همدان با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش فارس ، باز هم در دارالمومنین همدان شاهد حضور پرشور مردمی روزه‌داری بودیم که آمده بودند تا با مشت‌های گره‎‌کرده خود انزجار خود را از جنایات اسرائیل غاصب اعلام کنند.

مراسم روز جهانی قدس در شهر همدان از میدان امام خمینی(ره) آغاز شد و حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نخستین کسی بود که با صدای بلند شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را سر داد.

حضور مقامات و شخصیت‌های دولتی و اداری و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی در ابتدای خیابان مهدیه همدان به خوبی جلب توجه می‌کرد.

پخش پلاکاردها و پوسترهای مختلف با شعارهای مربوط به روز جهانی قدس تا چهارراه خواجه‌رشید در بین مردم ادامه داشت و امسال شاهد تنوع زیادی در طراحی این گونه پوسترها بود.

امسال وجود کارهای فرهنگی که بیشتر هدف آن جذب کودکان و نوجوانان بود به شدت مشهود بود به طوری که چند ایستگاه مختلف در زیر پل شهید صوفی و در مسیر راهپیمایی طراحی شده بود.

نقاشی بر یک بنر بسیار بزرگ از اتفاقاتی بود که باعث شده بود کودکان به همراه والدین خود در این ایستگاه توقفی داشته باشند و نقاشی خود را بر روی این بنر طولی ترسیم کنند.

حمید کاظمی از مجریان گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز همدان و گروهی از هنرمندان همدانی مسئولیت اجرای برنامه‌های شاد و متنوعی را برای کودکان حاضر در این ایستگاه برعهده داشتند.

در بین پلاکادرهای موجود برخی از مردم همدان باز هم انزجار خود را از سران فتنه 88 اعلام کردند و این اتفاق در روز تنفر از اسرائیل غاصب؛ جالب توجه بود.

در غرفه دیگر هم عکاسان جوان از کودکان و نوجوانانی که در راهپیمایی حضور پیدا کرده بودند عکس گرفته و قرار است تا پایان هفته عکس‌های آنها به صورت رایگان به منازل آنها ارسال شود.

ورزشکاران همدانی هم حضور پرشورتری نسبت به سال‌های گذشته داشتند به طوری که ورزشکاران رزمی سبک‌های مختلف با لباس‌های مخصوص به ورزش خود در بین راهپیمایان بودند.

انجام حرکات ورزشی و رزمی توسط ورزشکاران موجب شد شور و نشاط ورزشی در بین مسیر راهپیمایی همدان شکل بگیرد.

به دعوت یکی از نهادهای فرهنگی جشنواره عکس سلفی برپا شده بود که در این بین عکاسان زحمتکش خبری استان نخستین عکس‌های سلفی خود را در حین مراسم امروز در فضای مجازی منتشر کردند.

رنگ‌آمیزی صورت کودکان و نوجوانان که با علاقه خود پرچم سه رنگ کشورمان را حک می‌کردند از اتفاقاتی بود که امروز با استقبال خوبی همراه بود.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، سخنران پیش از خطبه‌های روز جهانی قدس در همدان بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار