مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای از احتمال ایجاد رواناب و آبگرفتگی در برخی از مناطق این استان به دنبال بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و کاهش محسوس دمای روزانه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 29 April 2018

به گزارش تابناک : بر طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از عصر امروز به تدریج استان تحت تاثیر امواج سامانه ناپایدار جوی فعال در نواحی غربی کشور قرار خواهد گرفت.
بر این اساس ضمن افزایش شدت وزش باد و ابرناکی، رفته رفته شاهد آغاز بارش‌های رگباری توام با رعد و برق از نیمه غربی استان خراسان رضوی و همچنین کاهش محسوس دمای روزانه خواهیم بود.
این گزارش می افزاید که با گسترش این سامانه از اوایل وقت فردا، دوشنبه، بر حجم بارش ها در سطح استان افزوده شده و تا روز چهارشنبه هفته جاری به تناوب شاهد بارندگی در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
طی فعالیت این سامانه در سطح استان خراسان رضوی در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که ضمن احتمال بروز خسارت، کاهش دید و کیفیت هوا را نیز دربردارد.
طبق اطلاعیه مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی، در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری کاهش محسوس دمای روزانه بین 8 تا 10 درجه سلسیوس به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار