بسیج رسانه استان همدان طی بیانیه‌ای اعلام کرد «آزادی قدس شریف هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود و هر روز آرمان فلسطین، از دل ملت‌های آزاده جهان شنیده می‌شود».
کد خبر: ۵۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 10 July 2015
بسیج رسانه استان همدان طی بیانیه‌ای اعلام کرد «آزادی قدس شریف هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود و هر روز آرمان فلسطین، از دل ملت‌های آزاده جهان شنیده می‌شود».

به گزارش فارس، بسیج رسانه استان همدان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، این روز را نشان‌گر اهمیت مبارزه با ظالمان و ستمگران در جهان عنوان کرد و افزود: «آزادی قدس شریف هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود و هر روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت‌های آزاده جهان شنیده می‌شود».

در این بیانیه آمده «حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام(ره) یک تصمیم راهبردی بود که طی 37 سال اخیر سبب شده خیلی از انسان‌های حق‌طلب به جنایات اسرائیل و حامیان آن که در رأس آنها آمریکای جنایتکار قرار دارد اطلاع یابند و مقدمات نابودی این رژیم غاصب و کودک‌کش فراهم شود».

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم «کیست که نداند جنگ داعش و گروهک‌های تروریستی تکفیری علیه عراق و سوریه و تهاجم وحشیانه آل‌سعود به یمن اقدامی در راستای امنیت‌سازی برای رژیم صهیونیستی، تضعیف جبهه مقاومت و مقابله با انقلاب اسلامی طراحی شده؛ ولی در این عرصه هم با هوشیاری ملت‌های مسلمان، استکبار جهانی به زانو در خواهد آمد و آتش فتنه‌های طراحی شده، دامن خودشان را خواهد گرفت.

بخش پایانی این بیانیه می‌افزاید «جامعه رسانه‌ای استان اعلام می‌دارد همپای آحاد مختلف مردم مجاهد، انقلابی و رشید ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس شرکت کرده و با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از راهبردها و سیاست‌های جنایت‌آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان علیه جهان اسلام به گوش جهانیان خواهد رساند».


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار