رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت:امیدواريم با کمک سیستم بانکی، زمینه اصلاح روش های صنعتی را فراهم کنیم. اراده جدی در دولت تدبیر و امید و مجلس وجود دارد تا صنایع را به سمت هایتک هدایت کنیم.
کد خبر: ۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰ 20 February 2015

محمدرضا مس فروش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار داشت: در استان تهران تمرکز فعالیت های صنعتی وجود دارد. بیش از هر چیزمشکلات واحدهای صنفی، اتحادیه ها و انجمن ها که به شکل معوق وجود دارد، در اولویت حل و فصل از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار دارد.

وی افزود : برخی از این موانع و مشکلات که از قبل قابل حل و فصل است، مرتفع و برخی مشکلات هم که از عهده دستگاه استانی به لحاظ ساز و کار استانی خارج است، به شکل فرادستگاهی پیگیری و مرتفع خواهد شد.

مس فروش خاطرنشان کرد : اکثر فعالیت های صنعت و کسب و کار در استان با مشکل نقدینگی مواجه است و با وجود مشکلات در صندوق توسعه ملی و بانک های عامل در حال رفع این موانع هستیم. در همین راستا، استاندار تهران مذاکراتی را با رئیس کل بانک مرکزی انجام داده و  تامین منابع مالی و نقدینگی از همین منوال در حال پیگیری و حل است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: با بررسی های انجام شده در حوزه صنایع دانش بنیان و هایتک ، اقداماتی جهت تسهیل و آسان سازی فعالیت در این حوزه ترتیب اثر داده شده و در صورت بهره برداری از زمین 500 هکتاری در جنوب تهران، اقدامات لازم جهت ایجاد زیر ساخت های لازم برای فعالیت در این حوزه به تسریع انجام خواهد شد.

 البته ما امیدوار هستیم که بتوانیم با کمک سیستم بانکی، زمینه اصلاح روش های صنعتی را فراهیم کنیم و اراده جدی در دولت تدبیر و امید و مجلس وجود دارد تا صنایع را به سمت  هایتک هدایت کنیم.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی صنوف در استان تهران اذعان داشت:در این راستا کار دشواری در پیش داریم. این امیدواری وجود دارد که با همیاری و هم افزایی فرمانداران، شهرداری ها و متولیان بخشی ومحیطی در 15 شهرستان استان این مهم را ایجاد و مستقر کنیم.

محمدرضا مس فروش تاکید داشت: نگاه اصلی و محوری در حوزه صنعت و معدن استان در این است که با کمک اتاق اصناف و اتحادیه ها از ابتدای سال 94 اقدامات بنیادین در جهت ساماندهی صنوف انجام و منشا اثرات فراوان در این حوزه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار