نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور بیانیه مشترکی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۵۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 09 July 2015
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور بیانیه مشترکی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، در بخشی از بیانیه مشترک آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقه در استان و محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان آمده است: روز قدس یادگاری از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که همواره دغدغه وحدت مسلمانان را داشت و عمر خود را در این راستا صرف کرد.

این بیانیه می افزاید: تحولات امروز منطقه و اوج گرفتن نفاق تکفیری و همدستی تروریسم بین الملی با ن‍‍ژاد پرستان صهیونیسم از نگاه عمیق آن پیر سفر کرده به نیازهای جامعه اسلامی، حکایت دارد.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی و محمد ناصر نیکبخت بیان کردند: ورود تروریستهای تکفیری به منطقه و حمایت برخی از رژیمهای خود فروخته در کنار رژیم غاصب صهیونیستی ماهیت تروریستی این رژیم و همکاسه های آن با دیکتاتورهای منطقه و تاثیر استراتژی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلوم را به خوبی نشان می دهد.

در این بیانیه عنوان شده است: امروز ایران اسلامی در کنار آزادگان جهان و طرفدار مظلومان و مبارزه با ظالمان است.

این بیانیه می افزاید: امروز جبهه ما علیه صهیونسیت ها که به ناحق می خواهند روش مذبوحانه و صهیونسیتی خود را به نام اسلام به جهان معرفی کنند، در تمام سرزمین هایی است که مردم آزاده آن ابتدا حامی مردم فلسطین هستنند و اکنون خود به ظلم صهیونیستها و تروریستهای مزدور تکفیری گرفتار آمده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: با وجود این تلاشهای مذبوحانه دشمنان، جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و با هدایت رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولتمردان خدوم در مسیر اثبات اسلام ناب محمدی(ص) در جهان می درخشد و ایران سرزمین عشق آزادگان جهان شده است.

امام جمعه و استاندار همدان در این بیانیه تاکید کردند: امروز دلاور مردان ایران اسلامی در مذاکرات، در کمال امانتداری، غیرت، شجاعت و تدین، حرف حق را می زنند و به دنبال اجرای سیاست های مقاومتی برای پیشگیری از زیاده خواهیهای نظام سلطه، در مانع تراشیهای احتمالی آینده است.

در ادامه این بانیه می خوانیم: آرمان فلسطین بخشی جدایی ناپذیر از سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و امسال نیز با توجه به شرایط حساس منطقه و بین الملل، ملت ایران همدوش باهم و با گرامیداشت یاد شهدای میهن و شهدای آزادی فلسطین، آزادی قدس را فریاد خواهند زد.

امام جمعه و استاندار همدان از مردم این استان دعوت کردند تا دوشادوش دیگر هموطنان مومن و روزه دار در محکومیت نسل کشی رژیم کودک کش صهیونیستی در سرزمینهای فسطین و دیگر سرزمین های اسلامی در لبیک به امام و رهبری انقلاب، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و بار دیگر صلابت، اقتدار و استکبار ستیزی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

در این بیانیه ذکر شده است: بی تردید، حضور پرشور شما مردم غیور در مراسم روز قدس، موجب اقتدار نظام و دلگرمی دولتمردان در راستای دفاع از منافع ملی بویژه دستاوردهای هسته ای کشور خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار