رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در بندر عباس خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 07 July 2015
به گزارش تابناک، سرهنگ علی اکبر قرایی پور در گفت و گو با ایسنا، گفت: در پی وصول يک پرونده ای با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب فردی به مبلغ دو میلیون ریال، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت .
 
وی افزود: پس از اخذ اظهارت  شاكي، بررسی های فنی و  استعلامات بعمل آمده مشخص شد، برداشت انجام شده از حساب شاکي در چند مرحله بصورت اينترنتي جهت خريد شارژ تلفن همراه صورت گرفته است.
 
این مسئول انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این زمینه، متهم که یکی از دوستان نزدیک شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.
 
قرایی پور بیان کرد: متهم در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت: با توجه به اینکه شاکی از دوستان نزدیکم بود  و به من اعتماد داشت با بدست آوردن رمز کارتش از حساب وی جهت خرید کارت شارژ برداشت می کردم.
 
رئیس پلیس فتا هرمزگان با هدف پیشگیری و جلوگیری از وقوع هرگونه جرائم اینترنتی  و ضرر و زیان مالی به شهروندان توصیه کرد:کارت عابر بانک یا اطلاعات مهم حساب بانکی خود بویژه رمز عبور را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید، رمز های عبور خود را بصورت ترکیبی طراحی کرده و از کلمات متداول و شماره های شناسنامه، تلفن همراه و شماره شناسنامه برای این موضوع استفاده نکنید و آن را به صورت دوره ای تغییر دهید. همچنین از رمزهای عبور ساده  استفاده نکنید، چرا که در صورت افشای رمز عبور حساب بانکی امکان دسترسی به حساب آنها وجود خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار