مدیرکل بنادر کیش بهره گیری از زیرساخت ها و روساخت های منطقه آزاد کیش جهت پذیرش مسافران نوروزی با بلیط آنلاین از طریق سامانه ticket.kishports.com را گامی مهم برای ارائه خدمات شایسته در مسیرهای دریایی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ 19 February 2024

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، داریوش حامدخواه مدیرکل بنادر کیش با بیان این که سرعت بخشیدن به فرایند ارائه خدمات ایده آل به مسافران مسیرهای دریایی امسال یکی از شاخص های مهم ارزیابی عملکرد کمیته فرعی تسهیلات سفرهای نوروزی حمل و نقل دریایی در مقایسه با سال گذشته می باشد، گفت: شماره تلفن چهار رقمی ۴۴۸۸-۰۷۶ به عنوان سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

حامد خواه، اظهار داشت: اطلاع رسانی گسترده برای آگاهی بخشی به عموم مردم از خدمات تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ در دستور کار می باشد.

به گفته وی، مسافران خروجی از کیش به بنادر چارک و آفتاب حتما باید بلیط تهیه کنند و این مهم را مورد توجه ویژه قرار دهند تا بتوانند از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: تهیه بلیت قبل از مراجعه به گیت های خروج ضمن ایجاد آرامش خاطر در مسافران در ایستایی خودروها و جلوگیری از ترافیک شهری نیز می تواند نقش مهم و موثری را ایفا کند.

مدیرکل بنادر کیش در خصوص اسکان و دغدغه مندی مسافران نوروزی در بندر چارک و همکاری آموزش و پرورش و بخشدار آن منطقه برای تامین رفاه حال گردشگران، اظهار داشت: افزایش تعداد شناورهای لندینگ کراف به طور جد در دستور کار قرار گرفته است.

داریوش حامدخواه در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی کشتی جدید با ظرفیت تعداد ۳۷۰ صندلی ویژه ایام نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد و بیان داشت: ارائه خدمات مطلوب نیازمند به یک کار تیمی متشکل از تمام بخش های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش دارد و امیدواریم همچون سال های گذشته گام های موثری در این زمینه برداریم.

حامد خواه به روز رسانی و راه اندازی دوربین های پلاک خوان در گیت های تعبیه شده را یکی از ظرفیت های دیگر در بحث هموار سازی ترافیک خودروها عنوان کرد و گفت: مسافران نوروزی که با خودروی سواری به کیش سفر می کنند قبل از مراجعه به اپراتور تمام فرایندهای احراز هویت با سرعت و دقت قابل توجهی توسط دوربین های پلاک خوان انجام می شود و ظرف چند ثانیه با تحویل برگ کاپوتاژ، راننده خودرو می تواند بلیط خود را دریافت کند.

وی با بیان این که خدمات دریایی در بندرگاه تجاری کیش به صورت ۲۴ساعته ارائه می شود، افزود: در چند روز گذشته با وجود شرایط جوی نا مساعد از بیستم تا ۲۲ بهمن به تعداد بیش از ۳ هزار خوردوی سواری خدمات دریایی ارائه شده است.

گفتنی است بندرگاه تجاری کیش یکی از ظرفیت های بالقوه در حوزه صنعت گردشگری و تجاری محسوب می شود که کشتی های مسافری، کانتینری و تانکرهای سوخت رسانی به راحتی می توانند در اسکله این بندر پهلو بگیرند و همین پتانسیل در ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و با کیفیت به تجار نیز زمینه ساز جلب رضایتمندی حداکثری آنان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار