در دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی
استاندار البرز با اشاره به اهمیت خرید کالای داخلی و نقش تعیین کننده آن در اقتصاد کشور،گفت: براین اساس ستاد راهبردی نظارت برمصرف کالای ایرانی در این استان تشکیل می شود.
کد خبر: ۵۸۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 07 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ محمد علی نجفی افزود:به منظور تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از مصرف کالای ایرانی، ستاد راهبردی را تشکیل خواهیم داد و هیچ دستگاه و حتی بخش خصوصی نباید اقلام مصرفی خارجی خریداری کند.


وی خاطرنشان کرد: خطاب مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از کالای ایرانی به همه مردم و مسئولان است که باید آن را جدی گرفت.


وی بیان کرد: باید شرایط اجتماعی، اقتصادی و صرفه و صلاح و وجدان عمومی نیز در این زمینه مورد لحاظ قرار گیرد.


استاندار البرز گفت: ستاد راهبردی برای نظارت بر روند حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از خرید کالاهای خارجی را تشکیل خواهیم داد و حتی در بخش خصوصی نیز قرار شده پیمانکاران ملزم به این امر باشند‌.


وی افزود: حتی به شهرداران هم گفته ام که احدی حق ندارد سنگفرش وارد استان کند وقتی کالای با کیفیت خوب و کالای مناسب تولید می شود همه ملزم شوند که اقلام تولید داخل را خریداری کنند‌.


استاندار همچنین با اشاره به محدودیت منابع آبی و خشکسالی بیان کرد: شرایط سختی را باید طی کنیم و خودمان را مسئول و پاسخگو بدانیم.


وی در خصوص توسعه و احیای مصلاها نیز گفت: حق سهم مصلاها نیز باید طبق درصدهای اعتبارات سر فصل فرهنگی طبق قانون لحاظ و اجرایی شود که دراین زمینه نیز یک میلیارد تومان کمک کرده ایم.


استاندار البرز با اشاره به تلاش های دولت برای ارتقای وضعیت اقتصادی کشور گفت: همه همت مسئولان این است که بتوانند امسال به ارتقای اقتصاد مردم کمک کنند.


وی افزود: با وجود جریان سازی رسانه های غربی علیه ایران ، ما در تلاش هستیم تا با کار بیشتر صداقت خود را ثابت کنیم.


وی دربخش دیگری از سخنانش بیان کرد: برای هر مدیر و مسئولی در نظام جمهوری اسلامی، روحانیت معزز یک فرصت هستند و تلاش می شود از این ظرفیت بهره مند شویم.


استاندار البرز گفت: رویکرد استانداری سفرهای مکرر به شهرستان های تابعه استان است و در جریان این سفرها
ضمن بهره مندی از نظر روحانیون و ائمه جمعه ، مشکلات مردم بررسی می شود.


نجفی به برنامه های خود در البرز اشاره کرد و اظهار داشت: از تمام ظرفیت های ملی و استانی برای توسعه
راه ها، راه آهن و ... استفاده خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار