جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور در سفری دو روزه از تفرجگاه ها و سواحل آبی استان خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۵۸۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 02 April 2018

 

جانشین قائم مقام وزیر کشور از سواحل آبی خوزستان دیدن کرد

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان اظهار کرد: در این سفر سواحل شهرستان های خرمشهر، آبادان، شوشتر و دزفول توسط علی ملازاده، جانشین قائم مقام وزیر کشور در ساماندهی سواحل مورد بازدید قرار گرفت.

محمد صادق کریمی کیا هدف از این سفر را مدیریت سواحل و شناگاه های استان و همچنین به حداقل رساندن تعداد غرق شدگان در سال جدید دانست و افزود: در این بازدیدها به دنبال اتخاذ تمهیداتی به منظور توسعه طرح سالم سازی سواحل و استفاده هر چه بهتر مردم از پتانسیل های آبی استان هستیم.

وی ادامه داد: کاهش تلفات انسانی در سواحل استان یکی از شاخص های مهمی است که استانداری خوزستان به طور جدی دنبال می کند و امیدواریم با پیگیری های سال ۹۷ همزمان با ساخت مکان هایی ایمن و ایجاد بسترسازی مناسب در سواحل شاهد کاهش مغروقان در استان باشیم.

کریمی کیا با تأکید بر تأثیر نظارت بر سواحل استان در کاهش تلفات جانی افزود: مدیریت سواحل نیازمند توجه ویژه تمام دستگاه های اجرایی متولی و همچنین استفاده از ظرفیت های مردمی است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در پایان از مردم خواست نکات ایمنی در سواحل و تفرجگاه های آبی استان را رعایت کنند تا ایامی خاطره انگیز و به دور از هرگونه حادثه را در روزهای باقیمانده تعطیلات نوروزی برای خانواده خود به ارمغان آورند.

این دومین سفر جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور به استان خوزستان از آذر ماه سال گذشته تاکنون است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار