رئیس اتاق اصناف مشهد:
رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد واحدهای صنفی مشهد خدماتی و توزیعی است، گفت: توسعه واحدهای صنفی تولیدی مهمترین اقدام اتاق اصناف مشهد در سال گذشته بوده است.
کد خبر: ۵۸۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 28 March 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ محمد بنانژاد مشهدی اظهار داشت: اگر رکود اقتصادی همچنان در بازار ادامه پیدا کند ریزش واحدهای صنفی در سال 97 نسبت به سال 96 افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.


وی ادامه داد: در حال حاضر در سطح شهر مشهد، 110 هزار پروانه صنفی وجود دارد که تعدادی از آن‌ها انقضا شده است و واحد صنفی جهت تمدید پروانه خود باید اقدام کنند.


رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد واحدهای صنفی مشهد خدماتی و توزیعی است، متذکر شد: توسعه واحدهای صنفی تولیدی مهم‌ترین اقدام اتاق اصناف مشهد در سال گذشته بوده است.


بنانژاد مشهدی در ادامه با بیان اینکه سرمایه در گردش در واحدهای صنفی باید افزایش پیدا کند، بیان کرد: تعداد واحدهای صنفی مشهد در بخش تولیدی حدود 18.5 درصد، در بخش خدمات فنی حدود 20 درصد و مابقی هم که در بخش خدماتی و توزیعی است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامی نوابغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
محقق جوان ایرانی موفق به کسب جایزه ی علمی سوربن ابوظبی در زمینه علوم اقتصاد و مديريت شد

محسن فرازی اقتصاددان و حسابدار جوان ایرانی به تازگی موفق شده جایزه ی دکترای افتخاری دانشگاه سوربن ابوظبی 2018 را از آن خود کند. گفتنی است که او به سبب فعالیت های پژوهشی و گسترش علم اقتصاد و مديريت در کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای تخصصی و با تاکید بر اقتصاد خاورمیانه و با نظر هیات علمی دانشگاه سوربن ابوظبی موفق به کسب این جایزه شده و آن را از موسسه ی آکادمی علوم بین الملل خاورمیانه و سفارت فرانسه دریافت کرده است.

موضوع اصلی تحقیق و ارائه مقاله دکتر محسن فرازی جداسازی بنیادین اقتصاد کشورهای حوزه خلیج فارس از اقتصاد نفتی است
با عنوان
'' The separation of oil from the economies of the Middle East''
به طوری که با فنون مدیریتی و مالی، سطح وابستگی و نوسانات ارزی حاصل از آن در اقتصاد کشورهای غرب آسیا به نفت به حداقل برسد.

گفتنی است معیارهای لازم جهت دریافت جایزه دکترای افتخاری دانشگاه سوربن عبارتند از :
۱ ارتباط موثر علم و دانش با بازار، و حقیقی و کاربردی بودن پژوهش
٢ انتشار علم در سطح بین‌المللی به دور از انحصار طلبی (همایش ها، کنفرانس ها، سمینارها )
٣ داشتن سن جوان کمتر از ۴٠سال

لازم به ذکر است که دکتر محسن فرازی 29 ساله، تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه آزاد مشهد به پایان رسانده و در حاضر حاضر ساکن و شاغل در شهر مشهد است و علاوه بر تدریس در دانشگاه ، عضو افتخاری هیأت علمی آکادمی بین المللی پردیس شمال در کشور گرجستان نیز می باشد.

گفتنی است علی رغم تلاش های اعضای برگزاری مراسم اهدا جوایز و رایزنی های مسعولین دانشگاه سوربن ابوظبی، به دلیل کارشکنی دولت امارات و تأخیر در صدور روادید برای این جوان ایرانی، دانشگاه سوربن پاریس رأسا و از طریق هماهنگی با سفارت فرانسه، در تهران مدال افتخار و حکم دکترای افتخاری را به ایشان اهدا کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار