فرماندار سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،چاوشی با بیان اینکه مهم‌ترین محورهای توسعه استان سمنان برای سال آینده گردشگری و احیای بافت تاریخی است، گفت: کویر نوردی و بوم‌گردی برای سال بعد باید مورد توجه جدی مدیران قرار گیرد.
کد خبر: ۵۷۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 15 March 2018
به گزارش تابناک سمنان، سیدشهاب‌الدین چاوشی صبح امروز در جمع مدیران استان سمنان اظهار داشت: باید یکپارچه‌سازی فعالیت‌های عمرانی و توسعه روستایی انجام شود؛ تلفیق دو جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌ریزی استان سمنان فرصتی برای این است که موضوعات مهم برای سال بعد مطرح شود.
وی تصریح کرد: مدیران استان سمنان باید از فرصت تعطیلات نوروزی استفاده کرده و ضمن تفکر روی این موضوعات، اولویت‌های مهم برنامه‌ریزی سال آینده را مشخص کنند.
استاندار سمنان اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید نسبت به موارد مطرح‌شده در این‌گونه جلسات اقدام کارشناسی و توجه خاص کند.
چاوشی گفت: دستگاه‌های دولتی استان سمنان، اعتبارات ملی را با توجه به اولویت‌های مهم استانی پیگیری کنند تا شاهد تحولی بزرگ در استان باشیم و در این راستا باید اقدامات مؤثر در جهت اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی استان صورت گیرد.
استاندار سمنان بیان کرد: همه دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها باید از تمام ظرفیت خود کمک بگیرند تا برنامه‌های اولویت‌های‌دار در جهت توسعه محقق شود.
وی تصریح کرد: سند جامع گردشگری اگر نقصی دارد، باید رفع و تکمیل و افق سال‌های آینده مشخص شود.
استاندار سمنان گفت: باید مزیت‌های نسبی استان سمنان مشخص‌شده و اولویت‌ها و ضرورت‌ها در محدوده وظایف سنجیده شود.
چاوشی بیان کرد: از مهم‌ترین وظایف مدیران، تشخیص اولویت‌هاست و چنانچه بخواهیم به مطالبات فردی رسیدگی کنیم، بی‌شک این اقدام به تحقق اهدافمان منجر نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار