مدیرکل امور بانوان کرمان عنوان کرد
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: 61 برنامه شاخص به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن در استان کرمان برگزار می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 06 March 2018

فاطمه‌السادات حسینی صبح امروز در نشست خبری به برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن در کرمان از امروز آغاز شده و در دو روز 15 و 16 اسفند ماه جاری المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور را با حضور 22 استان کشور میزبانی می‌کنیم.
وی بیان داشت: جمعه 18 اسفند ماه با عنوان روز «زن، سیره فاطمی و تحکیم بنیان خانواده» در مصلاهای سراسر استان جشن و تجلیل از بانوان برگزار می‌شود و در مصلای امام علی (ع) کرمان برنامه‌هایی ویژه خواهیم داشت.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان ادامه داد: 18 اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشا، جشن بزرگ میلاد کوثر ولایت را در سالن شهدای کارگر کرمان داریم.
وی افزود: 19 اسفند ماه با عنوان روز «زن، خودباوری، تاب‌آوری و امنیت اجتماعی» جشن گلریزان برای زنانی که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند برگزار می‌شود تا بتوانند در ایام میلاد بانوی دو عالم و آستانه سال جدید به کانون گرم خانواده‌های خودشان قرار گیرند.
حسینی عنوان کرد: یکشنبه 20 اسفند ماه جاری با عنوان روز «زن، مشارکت اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف» کارگروه اشتغال استان کرمان با موضوع کارآفرینی و اشتغال پایدار زنان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین در این روز افتتاح چند طرح و پروژه در حوزه فعالیت‌های بانوان را در شهرستان‌های مختلف از جمله سیریز زرند داریم و جشن ازدواج 50 زوج در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
حسینی ابراز داشت: دوشنبه 21 اسفند ماه با عنوان روز «زنان، مشارکت سیاسی، نشاط و سرمایه‌های اجتماعی» جشن میلاد و تجلیل و تکریم از کارکنان زن را داریم.
وی از برگزاری نشست هم‌اندیشی زنان عضو هیأت علمی استان کرمان با استاندار کرمان در دانشگاه شهید باهنر خبر داد گفت: سه‌شنبه 22 اسفند روز «زنان، اسوه‌های صبر و مقاومت و الگوگیری از فرهنگ فاطمی» در سالروز تاسیس بنیاد شهید، غبارروبی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا به ویژه مادران معظم شهدا، نشست با شوراها و دهیاری‌های زن استان، افتتاح مرکز سلامت اندیشه بانوان با رویکرد ایده‌پروری و کارآفرینی و افتتاح نمایشگاه عیدانه سما بانو را داریم.
حسینی ابراز داشت: چهارشنبه 23 اسفند ماه روز «زن، خودباوری، کارآفرینی، مهارت‌آموزی» بازدید از پروژه‌های بخش‌های شهداد و گلباف را داریم و برنامه‌ریزی شده با همراهی تیم پزشکی که معاینه رایگان در این مناطق داشته باشند.
مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان ادامه داد: 24 اسفند و آخرین روز هفته گرامیداشت مقام زن با عنوان «زن، ایفای نقش‌های چندگانه» بازدید از پروژه‌های شهرستان‌های قلعه‌گنج و منوجان و اعزام تیم پزشکی افتخاری برای معاینه رایگان در نظر گرفته شده است.
وی مجموع برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن در استان کرمان را 550 برنامه عنوان کرد و بیان داشت: این برنامه‌ها با محوریت 61 برنامه شاخص در استان کرمان برگزار می‌شوند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار