مدیرکل بهزیستی استان البرز از کاهش ۱۲.۵ درصدی کاهش طلاق طی سال جاری در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 28 February 2018

به گزارش تابناک : داریوش بیات نژاد در نشست کارگروه تخصصی کنترل و کاهش طلاق که در اداره بهزیستی استان البرز برگزار شد، بابیان اینکه باید در راستای کاهش طلاق جهادی عمل شود، افزود: ساماندهی نهاد خانواده همکاری همه‌جانبه نهادهای مختلف را می‌طلبد. مدیرکل بهزیستی استان البرز بابیان اینکه کاهش طلاق در برنامه ششم دولت قرارگرفته است، تأکید کرد: این نشست‌ها به‌منظور هم‌افزایی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برگزار می‌شود. وی بابیان اینکه کاهش ۲۰ درصدی طلاق در سال اول برنامه ششم دولت از اهداف اداره کل بهزیستی استان البرز است، خاطرنشان کرد: ورود جدی و فعالیت اداره‌های مختلف موجب کاهش و پیشگیری طلاق می‌شود.
طلاق یکی از مهم‌ترین معضلات استان البرز است
بیات نژاد بابیان اینکه پایه و اساس جامعه نهاد خانواده است، تصریح کرد: اگر بتوانیم نهاد خانواده را توانمند کنیم، قطعاً شاهد کاهش طلاق خواهیم بود. وی با تأکید بر لزوم ارائه گزارش عملکرد ارگان‌های مختلف در رابطه با موضوع کنترل و کاهش طلاق، خاطرنشان کرد: گزارش‌ها عملکرد دریافت شده از ارگان‌های مختلف به شورای فرهنگی انقلاب و وزارت کشور ارجاع می‌شود، در صورت ارائه نشدن این گزارش عملکرد دریافت بودجه سال آینده با مشکل مواجه خواهد شد. بیات نژاد بابیان اینکه طلاق یکی از مهم‌ترین معضلات استان البرز است، تأکید کرد: در راستای کنترل و کاهش آمار طلاق باید به‌خوبی عمل کنیم.
وی از کاهش ۱۲.۵ درصدی کاهش طلاق طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: اقدامات فراوانی برای کاهش آمار طلاق اعم از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی پیش از طلاق، مشاوره‌های آموزش زندگی و غیره برای خانواده‌ها برگزارشده است. مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی آموزش زوجین در این استان با همکاری دادگستری برگزارشده است، عنوان کرد: بهزیستی استان البرز برای اجرای طرح کنترل و کاهش طلاق در سطح استان اقدامات مهمی انجام داده است.
کاهش ۴۰ درصدی طلاق در شهرستان نظرآباد
وی از کاهش ۴۰ درصدی طلاق طی سال جاری در شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: در نظر داریم با همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف در راستای کاهش طلاق اقدام کنیم. بیات نژاد با اشاره به اینکه طی سال جاری برای بیش از ۱۳ هزار زوج البرزی آموزش پیش از ازدواج ارائه‌شده است، گفت: اداره کل زندان‌ها و دادگستری اداراتی بودند که گزارش عملکرد خود را در راستای کاهش و کنترل طلاق به اداره بهزیستی اعلام کرده‌اند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار