شهردار مشهد در جمع مسئولان نظامی و انتظامی خواستار شد:
مرتضوی گفت: باید مشکلات منطقه اسماعیل‌آباد با همکاری مسوولان استان با سرعت رفع شود.
کد خبر: ۵۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 04 July 2015
به گزارش تابناک رضوی، شهردار مشهد گفت: امروز حاشیه شهر مشهد و همچنین منطقه اسماعیل‌آباد دارای مشکلات بسیار است که باید با همکاری مسوولان استان آن‌ها را حل کنیم.

جمع‌آوری معتادان خطرناک اسماعیل‌آباد به سرعت انجام شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید صولت مرتضوی ظهر روز گذشته (12 تیرماه) در بازدید از منطقه سپاد و مشکلات حاشیه‌نشینی آن در جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد، اظهار کرد: امروز حاشیه شهر مشهد و همچنین در منطقه اسماعیل آباد دارای مشکلات بسیار است که باید با همکاری مسوولان استان آن‌ها را حل کنیم.

جمع‌آوری معتادان خطرناک اسماعیل‌آباد به سرعت انجام شود

وی افزود: برای امنیت بیشتر در منطقه اسماعیل‌آباد باید پایگاه بسیج و همچنین کلانتری احداث شود که ما برای احداث کلانتری زمین و پروانه رایگان در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌دهیم.

جمع‌آوری معتادان خطرناک اسماعیل‌آباد به سرعت انجام شود

شهردار مشهد بیان کرد: در بحث مشکلات منطقه اسماعیل‌آباد ما با 3 مساله مواجه هستیم که موضوع احداث کلانتری در این منطقه است که زمینی به وسعت 2000 مترمربع نیز در مقابل پایانه گردشگری برا این منظور در نظر گرفته شده و به صورت رایگان با پروانه به نیروی انتظامی تحویل می‌شود و اگر درختی در این زمین وجود دارد به هیچ وجه نباید قطع شود و باید به مکانی دیگر منتقل شود.

جمع‌آوری معتادان خطرناک اسماعیل‌آباد به سرعت انجام شود

مرتضوی ادامه داد: بحث دوم نیز احداث پایگاه بسیج در این منطقه است که ما آماده همکاری در این خصوص هستیم و موضوع آخر بحث جمع‌آوری معتادان خطرناک این منطقه است که باید با سرعت انجام شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
وعده های جالبی است اگه انجام بشه خصوصاً جمع آوری معتادان و موادفروشان که باعث ناامنی و تشویش خاطر اهالی را باعث شده.مردم منطقه منتظرند ببیند از 12 تیرماه 94 تا کی این وعده ها رنگ عمل به خود میگیرد. مسئولین محترم ذیربط کمر همت ببندید و یک یاعلی بگویید و شروع کنید که مردم دعاگویتان خواهند بود.باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
سلام . از قدیم گفته اند صد گفته به نیم کردار نیست .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار