قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: ۱۰ محفل قرآنی در شب‌های ماه رمضان در مناطق حاشیه شهر مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 02 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جعفر رئیسیان زاده در گفت‌وگو با تسنیم در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد اظهار داشت: محور فعالیت‌های فضایی که در اختیار سازمان فرهنگی و تفزیحی شهرداری مشهد قرار دارد با محوریت کودک و نوجوان و همراه با انتقال پیام دغدغه‌های جهان اسلام و دشمن شناسی است.

وی با بیان اینکه مخاطبان فعالیت‌های غرفه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس والدین و کودکان هستند، افزود: همچنین غرفه‌های مشاوره برای والدین با موضوعات مختلف از جمله فرزند پروری و مباحث خانوادگی به بازدیدکنندگان ارائه خدمات می‌دهیم.

وی به برنامه‌های تدوین شده در ماه مبارک رمضان از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: سرود تئاتر، قصص قرآنی و جنگ‌های قرآنی برای کودکان، جبهه همین نزدیکی ویژه نوجوانان حاشیه شهر از ساعت 21:30 تا 24، نمایش‌های آیینی، اجرای نمایش با عنوان " صابران" برگرفته از قصص قرآنی، نمایش دیگر نیز با عنوان" علی به روایت عمار" در قالب چند رسانه ای و برای مخاطب اصناف که به معرفی سبک زندگی علوی و اسلامی می‌پردازد و مهمانی ستاره‌ها ویژه روزه اولی‌ها از برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد مقدس گفت: فعالیت‌های این فرهنگسرا حمایتی است و تاکنون 150 تشکل در قالب اعزام قاری، استاد را مورد حمایت قرار داده است.

رئیسیان زاده عنوان کرد: فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد مقدس حمایت از طرح‌های ابتکاری را به صورت ویژه در دستور کار کار خود قرار داده است.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در ارتباط با عدم حضور فرهنگسراها به ویژه فرهنگسرای قرآن و عترت در این دوره از نمایشگاه قران مشهد گفت: فرهنگسرای قران به نوعی در همه فعالیت‌های از مرحله تولید تا اجرا که در سطح شهر از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد اجرا می‌شود حضور دارد.

وی عنوان کرد: برگزاری 10محفل قرآنی در شب‌های ماه مبارک رمضان در مناطق حاشیه شهر مشهد مقدس از جمله فعالیت‌های شاخص فرهنگسرای قرآن دراین ماه است.

رئیسیان زاده با تاکید براینکه سناریو سازمان برای حضور فرهنگسراها در نمایشگاه قران امسال با رویکردی جدید مباحث جهان اسلام و مقاومت تدوین شده است، عنوان کرد: حضور فرهنگسراها در سنوات گذشته به منظور معرفی فعالیت‌های فرهنگسراها بوده است اما خوشبختانه در حال حاضر فعالیت فرهنگسراها و فعالیت فرهنگسرای قرآن و عترت برای مردم شناخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برای ایام ولادت امام حسن(ع) از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با مشارکت مساجد شهر برنامه ویژه ای تدوین شده است.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: از سوی این سازمان 10 بسته شهری برای فضا سازی شهری در قالب‌های مختلف از جمله جنگ‌ها، نمایش‌ها، هنری و برنامه‌های میدانی برای اقشار مختلف جامعه را تدوین و طراحی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار