محدودیت های ترافیکی و تمهیدات دستگاههای امنیتی و خدمت رسان فردا در مشهد اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 10 February 2018

به گزارش تابناک : سازمان حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور، تمهیدات مختلف برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 222 بهمن و تسهیل رفت و آمد راهپیمایان در کلانشهر مشهد اندیشیده اند.

راهپیماییدر مشهد ساعت 9 صبح فردا  از میدان 15 خرداد به سمت حرم‌ مطهر رضوی آغاز خواهد شد.

قاسم طاهری مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد در باره خدمات این ناوگان در روز 22 بهمن گفت: خط یکم قطارشهری همزمان با راهپیمایی 22 بهمن به صورت رایگان به شهروندان سرویس دهی خواهد کرد و خدمات این ناوگان از ساعت 6 تا 13 رایگان است.
وی افزود: همچنین در این روز سرویس ‌دهی قطارشهری با یک ساعت افزایش نسبت به روزهای تعطیل از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22 با سرفاصله زمانی 4 تا 6 دقیقه انجام می شود.
مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری قطارشهری مشهد گفت: با توجه به پیش‌ بینی حضور جمعیت عظیم راهپیمایان به منظور شرکت در این حماسه، شرکت بهره ‌برداری قطارشهری مشهد برای تسهیل جابه جایی همراه با آرامش مسافران آمادگی کامل دارد، همچنین ‌ورود ادوات حجیم، پلاکارد و سیستم ‌های صوتی به داخل ایستگاه‌ ها و واگن ‌های قطارشهری ممنوع است.
علی اصغر نیشابوری  مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد هم گفت: همزمان با راهپیمایی 22 بهمن، 200 دستگاه اتوبوس از 20 پایانه و یکصد دستگاه ناوگان خط یک بی.آر.تی به مقصد کانون راهپیمایی سرویس دهی لازم را انجام خواهند داد.
وی افزود: سرویس ‌دهی از نقاط مختلف شهر از ساعت هفت و نیم صبح به میدان پانزده خرداد انجام خواهد شد، همچنین پنج پایانه موقت برای بازگشت راهپیمایان و سرویس دهی به شهروندان در خیابان شیرازی، میدان بیت المقدس در مسیر بی.آر.تی، خیابان طبرسی، خیابان نواب صفوی و تقاطع شهید اندرزگو در نظر گرفته شده است.
وی گفت: علاوه بر اتوبوسرانان، نیروهای انتظامات و فنی سازمان و شرکت‌ ها نیز در این روز آماده‌باش خواهند بود.

سرهنگ علیرضا حاجی زاده رئیس پلیس راهور خراسان رضوی نیز از تمهیدات خاص ترافیکی در روز 22 بهمن خبر داد و افزود: توقف وسایل نقلیه از ساعت یک بامداد روز یکشنبه 22 بهمن ماه تا پایان مراسم در میدان 15 خرداد و مسافت 50 متر در اضلاع مجاور، طول خیابان امام رضا (ع) تا میدان بیت المقدس، میدان بسیج و مسافت 50 متر در اضلاع مجاور و میدان بیت المقدس ممنوع است.
 حاجی زاده افزود: همچنین تردد خودروها در بولوار جمهوری اسلامی تا میدان 15 خرداد، تقاطع نخریسی، طول خیابان فدائیان اسلام تا میدان 15 خرداد، تقاطع بی سیم، طول خیابان بهار تا میدان بسیج، بولوار خرمشهر تا میدان 15 خرداد و تقاطع شهید اندرزگو تا میدان بیت المقدس ممنوع بوده و از تردد وسایل نقلیه در این معابر جلوگیری خواهد شد.
وی از شهروندان خواست به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم راهپیمایی 22 بهمن برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار