31 زائر امام هشتم (ع) به علت مسموميت غذايي، شب گذشته در اورژانس عدالتيان بيمارستان امام رضا(ع) بستري و تحت درمان قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 02 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی و به نقل از وب دا، اين زائران که در يکي از حسينه هاي شهر مشهد اسکان داده شده بودند به علت استفاده از غذاي فاسد، دچار مسموميت شده بودند که نيمه شب گذشته توسط اورژانس 115 به اورژانس عدالتيان بيمارستان امام رضا(ع) انتقال داده شدند.

مدير درمان بيمارستان امام رضا(ع) که در لحظه ورود زائران در اورژانس اين مرکز حضور داشت خاطر نشان کرد: ساعت يک نيمه شب، 31 زائر  که اکثر آنان نوجوان بودند با علائم  تهوع، استفراغ، سرگيجه و دل درد به اين مرکز منتقل شدند که به همين منظور بلافاصله تيم بحران بيمارستان تشکيل و نسبت به درمان به موقع بيماران اقدامات لازم صورت گرفت.

دکتر بلوردي اظهار داشت: با اقدامات و رسیدگی های به موقع تیم پزشکی و پرستاری شرايط همه بیماران بهبود یافت و 27 نفر آنان صبح امروز( پنج شنبه) با حال عمومی مناسب مرخص شدند.

وی شرايط عمومي 4 بیمار بستری در اورژانس را رضایت بخش اعلام کرد وگفت : اين بيماران نيز پس از بهبودي کامل امروز مرخص خواهند شد.

استاندار خراسان رضوی که از ابتدای واقعه پیگیر مداواي زائران بود، از کادر درمانی و پرستاري  این مرکز به دليل اقدام به موقع وخالصانه در درمان اين بيماران تشکر و قدردانی کرد.
منبع: تابناک
برچسب ها: مسمومیت ، زائر ، مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار