مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : ۸۸ درصد واحد‌های صنعتی بهره برداری رسیده در استان خراسان رضوی صنایع کوچک هستند و امسال ۳۰۰ میلیون دلار صادرات آن‌ها بوده است.
کد خبر: ۵۶۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 07 February 2018

به گزارش تابناک : مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : با حمایت‌های صورت گرفته از واحد‌های صنعتی کوچک و با کمک شرکت‌های مدیریت صادرات ، بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار صادرات تا پایان دی ماه در این واحد‌ها انجام شده است.

وی افزود: سرمایه گذاری خارجی در استان خراسان رضوی از مجموع ۱۰۴ مورد سرمایه گذاری طرح خارجی حدود ۴۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است و اشتغال چهار هزار و ۷۰۰ نفر را فراهم کرده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: ۸۸ درصد واحد‌های صنعتی بهره برداری رسیده در استان خراسان رضوی صنایع کوچک هستند و بیش از ۹۵ درصد صنایع استان را بخش خصوصی شکل داده است و هم اکنون ۴۴ درصد صنایع، ۴۰ درصد اشتغال و ۲۶ درصد سرمایه گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای مختلف به واحد‌های صنعتی مانند خدمات نرم افزاری از طریق آموزش در جهت کمک به توسعه بازار داخلی و خارجی توسط کنسرسیوم‌های فروش و شرکت‌های مدیریت صادرات و همچنین کلینک صنعت و توسعه نظام پیمانکاری SPX و همچنین توسعه خوشه‌های صنعتی با جدیت پیگیری و انجام می‌شود تا توسعه و فضای کسب و کار مطلوب‌تر و رشدی پایدار داشته باشد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار