مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان کرمان گفت: آئین تعزیه‌خوانی در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان کرمان در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 01 February 2018

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان کرمان از روز گذشته در حسینیه ثارالله شهر کرمان دایر شده و با برنامه‌های متنوع فرهنگی پذیرای علاقمندان است.

محمدعلی مشهدی مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان کرمان با برنامه‌های جنبی فرهنگی قرآنی همراه است.

وی با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان کرمان توسط اتحادیه موسسات تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان برگزار می‌شود و کاملا مردمی است گفت: هیئات مذهبی و تشکلها و موسسات مختلف قرآنی در برگزاری برنامه‌های جنبی نمایشگاه همکاری دارند.

مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان کرمان از برگزاری آئین مذهبی سنتی تعزیه‌خوانی در نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان خبر داد و افزود: این مراسم با همکاری هیئت تعزیه‌خوانی حضت ابوالفضل‌(ع) روستای ده‌زیار کرمان برگزار می‌شود.

مدیر نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان خاطر‌نشان کرد: آئین تعزیه‌خوانی در نمایشگاه قرآن روز پنجشنبه 12 بهمن‌ماه جاری به‌مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا‌(س) از ساعت 16 در سالن اجتماعات حسینیه ثارالله کرمان محل برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم نمایشگاه قرآن کریم استان کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان دایر شده و تا 16 بهمن‌ماه جاری همه روزه صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر‌ها از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار