امام جمعه آرادان:
امام جمعه آرادان بر حتمی بودن شکست فتنه‌گران در مقابل عزم و اراده ملت ایران تأکید کرد.
کد خبر: ۵۴۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 06 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در جمع راهپیمایان شهرستان آرادان گفت: متأسفانه این روزها شاهد برخی شیطنت‌ها و تجمعات غیرقانونی در کشور هستیم که با نگاهی دقیق‌تر متوجه ردپای دشمنان نظام و انقلاب در این اتفاقات خواهیم شد.

وی ضمن اعلام این مطلب افزود: اعتراضات و تجمع مردم در اقصی نقاط کشور در پی افزایش قیمت‌ها و سخت شدن وضعیت معیشتی و اقتصادی است ولی دیدیم که برخی از افراد فریب‌خورده و کینه‌توز، با سوءاستفاده از موقعیت ایجادشده، نسبت به طرح شعارهای هنجارشکنانه و ایجاد بدبینی در بین مردم اقدام کردند.

امام جمعه آرادان تصریح کرد: البته باید بگوییم که در حال حاضر، ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و تکامل قرار دارد و با درس گرفتن از حوادث و اتفاقات گذشته و تجربه گرفتن از آن‌ها، فریب کینه‌توزی و غرض‌ورزی دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را نخواهد خورد.

وی یادآور شد: در پی اعتراض مردم به وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و برخی مشکلات موجود دیگر، عده‌ای از افراد با طرح و برنامه قبلی در بین مردم حاضرشده و قصد داشتند تا بر روی این موج ایجادشده، سواری کنند ولی خوشبختانه مردم، به‌سرعت و با تشخیص فتنه و فتنه‌گر، راه خود را از آنان جدا کرده و خشم و نفرت خود را نسبت به آن‌ها نشان دادند.

شریفی‌نیا بر لزوم رسیدگی بیشتر به وضع اقتصادی و معیشتی مردم، توسط مسؤولان تأکید کرد و ادامه داد: تنها راه نجات کشور از وضعیت موجود، عمل به توصیه‌های حکیمانه و شفابخش مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) مبنی بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی است و همه باید برای اجرای دقیق و موفقیت‌آمیز این برنامه تلاش کنیم.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان آرادان در این راهپیمایی، اظهار کرد: دشمنان این مرزوبوم باید بدانند که ملت ایران، در دوران قبل از انقلاب، و همچنین پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بارها مورد عداوت و دشمنی بدخواهان و کینه‌توزان قرارگرفته‌اند، ولی هر بار، با پشتیبانی از ستون استوار و محکم ولایت‌فقیه و حفظ وحدت و همدلی و بصیرت و آگاهی، پیروز میدان بوده و دشمن را به عقب‌نشینی و شکست، محکوم کرده است.

امام جمعه آرادان خاطرنشان کرد: حضور پرشور و متحدانه مردم در برنامه‌های مختلف، ازجمله انتخابات، راهپیمایی‌ها، نمازهای جمعه و... نشانگر این است که این ملت تا پای جان از آرمان‌های نظام و انقلاب، دفاع خواهد کرد و نمی‌گذارد تا عده‌ای اندک و ناچیز، بین آن‌ها و ولایت‌فقیه، فاصله ایجاد کنند.

وی در ادامه خواستار حفظ و تقویت وحدت و همدلی موجود در کشور شد و تأکید کرد: همه مردم و مسؤولان باید بدانند که هرگاه ذره‌ای اختلاف و فاصله، بین آن‌ها ایجاد شود، دشمن در کشور ما نفوذ خواهد کرد و به اجرای برنامه‌ها و اهداف شوم خود می‌پردازد، بنابراین نباید بگذاریم که مشکلات موجود اقتصادی و ... موجب ایجاد شکاف و اختلاف بین ارکان نظام شود و تنها راه تحقق این مسئله، پشتیبانی از ولایت‌فقیه خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار