معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای پرداخت بدهی شیر مدارس خراسان رضوی به کارخانجات در نظر داریم با استفاده از اوراق قرضه بدهی خود را پرداخت کنیم.
کد خبر: ۵۴۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 03 January 2018

به گزارش تابناک : قاسم علی خدابنده اظهار داشت: توزیع شیر در مدارس استان خراسان رضوی نیازمند مقدماتی خارج از آموزش و پرورش است و سازمان‌هایی مثل برنامه و بودجه، هدفمندی یارانه‌ها و جهاد کشاورزی در حوزه برنامه‌ریزی این امر و امضای قرارداد با کارخانجات دخیل هستند.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: متاسفانه این فرآیند در سال جاری صورت نگرفته و با توجه به بدهی 12 میلیارد تومانی به کارخانجات توزیع شیر، روند توزیع شیر در مدارس استان با مشکل روبه‌رو شده است.

خدابنده افزود: برای پرداخت بدهی این کارخانجات در نظر داریم با استفاده از اوراق قرضه، بدهی خود را پرداخت کنیم شیر مدارس سودآوری زیادی برای کارخانجات ندارد و حدود 2 تا 2.5 درصد برای کارخانجات سود دارد و به همین دلیل تمایلی برای ادامه همکاری با آموزش و پرورش ندارند.

وی در مورد پرداخت وام مسکن به فرهنگیان استان نیز گفت: این تسهیلات 50 میلیون تومان است و به منظور خرید و یا ساخت مسکن اختصاص پیدا می‌کند.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار