بیست و هشتمین جلسه شورای معاونیم آموزش و پرورش خراسان رضوی امروز با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 30 December 2017

به گزارش تابناک : بیست و هشتمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با هدف بررسی فرآیندها و فعالیت ها و با حضور سرپرست اداره کل ،معاونین و سایر اعضا این شورا برگزار شد.دکتر علیرضا کاظمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل خواستار برگزاری تمام و کمال جلسات با حضور و پیگیری معاونین شد

همچنین  کاظمی با حضور در جمع همکاران اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در بین دو نماز ظهر و عصر ضمن خداحافظی از مجموعه فرهنگیان و همکاران استان ،برای آینده آموزش و پرورش خراسان رضوی آینده ای سرشار از موفقیت آرزو کرد.

وی در این نشست عنوان کرد:
مشیت و تقدیر الهی بر این قرار گرفت که در سنگر دیگری به نظام تعلیم و تربیت خدمت کنم و علی رغم میل باطنی مسئولیت را پذیرفتم که البته از لحظه پذیرش مسئولیت در حوزه پرورشی گرچه کار سخت تر ،سنگین تر و تخصصی تر شده است با تمام توان و قوا وارد شدیم و جلسات و پیگیری ها را آغاز کردیم.
کاظمی ضمن طلب حلالیت از مجموعه فرهنگیان استان افزود:قطعا کارهایی بوده که در طول دوران حضور در مجموعه مدیریت استان انجام نشده و بابت آن ها از درگاه خداوند متعال و امام هشتم طلب استغفار میکنم اما تمام توان هود را در طول این مدت به کار گرفتیم و آنچه انجام نشده از توان ما خارج بوده است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی  در خصوص تغییر مدیریت در آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز اظهار کرد:قطعا کسانی که قرار است برای این موضوع تصمیم گیری نمایند به موضوعات احاطه کامل دارند و لذا تقاضای من از همکاران این است که باعث دامن زدن به شایعات در این خصوص نشوند.

قابل ذکر است دکتر علیرضا کاظمی روز گذشته با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی این وزارت خانه و با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی منصوب شد.

 

 
 
 
 
 
 
 
منبع : پانا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار