کد خبر: ۵۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹ 29 June 2015
معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز از احتمال برگزاری همایش گردشگری ورزشی دراستان خبرداد.
احمد ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهارکرد: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی تمهیداتی اندیشیده شده تا بروشور و کتابچه‌های گردشگری استان در قالب بسته به مسافران گذری هدیه داده شود.
وی افزود: آشناسازی مردم با جاذبه‌های گردشگری استان نباید تنها به هفته گردشگری محدود نمی‌شود بنابراین ستاد اجرایی خدمات سفر در طول سال  وبه طور مستمر برنامه‌هایی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اجرا می‌کند.
ترکاشوند خاطرنشان کرد: پلیس راه، نیروی انتظامی، سازمان تعزیرات، اداره کل صنعت، معدن و تجارت از جمله دستگاه‌های عضو در ستاد تسهیلات سفر هستند.
وی ادامه داد: از دل این ستاد تیمی تلفیقی اقدام به نظارت بر اماکن اقامتی، پذیرایی و گردشگری استان می‌نماید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با افراد خاطی برخورد می‌کند.
معاون گردشگری میراث فرهنگی افزود: این تیم نظارت ویژه‌ای بر رستوران‌های سرراهی،هتل‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی دارد.
وی درادامه به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مدیران هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اشاره کرد و گفت: این دوره‌های آموزشی برای آشناسازی مدیان و پرسنل هتل‌های استان با روش‌های جدید ارائه خدمات به گردشگران برگزار می‌شود.
وی افزود: از ابتدای سال چند دوره از این کارگاه‌ها برگزار شده و این روند تا پایان سال ادامه دارد.
وی در پایان به برگزاری همایش گردشگری ورزشی دراستان اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های انجام شده بنا شده این همایش در روستای آزادبر برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار