رئیس سازمان دامپزشکی ؛
رئیس سازمان دامپزشکی گفت:: در صورت کمبود تخم مرغ، اجازه واردات این محصول ارائه می‌شود.
کد خبر: ۵۴۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 25 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا رفیعی پور رییس سازمان دامپزشکی کشور در سمنان با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ و مرغ به صورت دوره ای در کشور در برخی ایام سال، گفت: در بیشتر حوزه های پروتئینی در کشور مازاد تولید وجود دارد و در صورت کمبود تخم مرغ با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی ، مجوزهای بهداشتی و قرنطینه ای واردات تخم مرغ داده می شود.

علیرضا رفیعی پور آسان‌سازی امکان ثبت سفارش دارو و تامین آزمایشگاه در واحدهای تولیدی را سیاست سازمان دامپزشکی عنوان کرد و افزود: این سازمان به دنبال ایجاد امکان ثبت سفارش تازه‌ترین داروهای دنیا برای تولیدکنندگان کشور است.

وی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی تاکنون 18 آزمایشگاه همکار شناسایی کرده است ، اظهار داشت : تعدادی از آزمایشگاه ها هم در حال دریافت تاییدیه نهایی در ممیزی دامپزشکی است .

رفیعی پور درباره شیوع بیماری های دام و طیور در فصل سرد سال هم بیان داشت : علاوه بر مهاجرت پرندگان وحشی که خود گاهی عامل ناقل بیماری است ، در فصل سرد سال عوامل بیماری‌زا مانند آنفولانزای طیور با شدت و ماندگاری و آسیب بیشتر در دام و طیور شیوع می‌یابد که نیاز است در این فصل دامداران و سرمایه گذاران بخش طیور و دام مراقبت های بهداشتی را دقیق رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار