قربانی دیگر اجازه دادن به اجازه نمی‌دهیم کیست؟!
درحالیکه فرماندار مشهد تا روز چهارم ماه جاری در محل کارش به عنوان فرماندار حاضر بود ناگهان سخن از استعفایش می‌شود که بسیاری این موضوع را عزل دانستند، خبری که واکنش سخنگوی وزارت کشور را نیز برانگیخت تا با تکذیب خبر عزل، حضور در انتخابات را علت استعفای او بداند.
کد خبر: ۵۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 26 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حسینعلی امیری قائم‌مقام وزیر کشور و سخنگوی این وزارتخانه با بیان اینکه فرماندار مشهد عزل نشده است، اظهار کرد: آقای گلستانی‌فر برای انتخابات مجلس استعفا داده و به دلیل اصرار وی با استعفایش موافقت شده است.

به گزارش فارس، برخی منابع خبری از عزل گلستانی‌فر از فرمانداری مشهد به خاطر اعطای مجوز به برگزاری تجمع «اجازه نمی‌دهیم» خبر داده بودند که سخنگوی وزارت کشور این موضوع را تکذیب کرد.

در همین حال بنا بر شنیده های تابناک رضوی گویا استعفای گلستانی فر برای حضور در انتخابات مجلس در ماه‌های پایانی سال گذشته بوده و همان زمان منتفی شده بود و ایشان تا دیروز بر سر کارش در فرمانداری مشهد حاضر بوده است ؛ ضمن اینکه «فرمانداری» چه کم از «نمایندگی مجلس» دارد؟

علی محمد گلستانی فرد که سابقه معاونت سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرمانداری ویژه شهرستان ساوه و معاونت استاندار استان مرکزی در دولت‌هاي نهم و دهم و معاونت سیاسی امنیتی استاندار دوران اصلاحات خراسان رضوی را نیز داشته درپی برگزاری همایش ما اجازه نمی دهیم در میدان شهدای مشهد که با سخنرانی مهرداد بذرپاش برگزار شد مورد اعتراض بسیاری از اصلاح طلبان و اعتدالگرایان و حتی برخی اصولگرایان، قرار گرفت و شایعه تغییرش نیز ماههاست بر سر زبانهاست.

همایشی که منجر به بروز شایعه کدر شدن رابطه وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی شد و کار را تا حدی پیش برد که شایعه تغییر رشیدیان که عملکردی منطقی و قابل قبول داشته است نیز مطرح شد.

همچنین بنا بر عرف رایج پس از کنار رفتن فرمانداران، معاونان سیاسی امنیتی آنها عهده دار کار می شوند که این بار در مشهد محمود کریمی معاون اداری مالی و برنامه ریزی به عنوان سرپرست فرمانداری مشهد معرفی شد که شایعه دیگری را نیز قوت بخشید که معاون سیاسی و امنیتی فعلی فرمانداری مشهد، قربانی دوم اجازه دادن به برگزاری همایش «اجازه نمی دهیم» در مشهد خواهد بود!

لازم به ذکر است گلستانی فر قرار است از حوزه انتخابیه ساوه در انتخابات شرکت کند که به گفته خودش این استعفا با وجود مخالفت استاندار و وزیر کشور، مورد تائید قرار گرفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار