کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا طی روزهای آینده در استان سردتر می شود بطوری که کمینه دمای هوا طی این مدت در بیشتر شهرها به صفر و زیر صفر می رسد و تداوم سرما تا روز چهارشنبه آتی پیش بینی می شود.
کد خبر: ۵۳۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 02 December 2017
به گزارش تابناک : فریدون سنگچولی روز شنبه افزود: بارش پراکنده برف و باران دیشب برخی از مناطق خراسان رضوی مانند گلمکان، قوچان، درگز، فریمان و مشهد را فراگرفت. امشب نیز بارشهای خفیف و پراکنده برف و باران به ویژه در مناطق شمالی استان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: همچنین پدیده مه گرفتگی و افزایش ابر طی روزهای آینده برای مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی شده است. وجود مه شبانگاهی و صبحگاهی در این مدت پدیده غالب جوی بوده و کاهش دید افقی و احتمال اختلال در حمل ونقل را بدنبال دارد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری شش و پنج درجه سلسیوس پیش بینی شده است. کمینه دمای دیشب این شهر یک درجه بود که امشب به سه درجه زیر صفر می رسد. برای دوشنبه شب و سه شنبه شب نیز دمای هوای مشهد پنج درجه زیر صفر پیش بینی شده است.
فریمان با دمای سه درجه زیر صفر و مه ولات با دمای 18 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار