طی احکام جداگانه
تابناک : استاندار مرکزی طی احکام جداگانه ای، مشاور و مدیر کل حوزه استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و همچنین مشاور استاندار مرکزی در امور نهادها را منصوب کرد.
کد خبر: ۵۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 25 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی، محمود زمانی قمی جعفر نخستین را به عنوان مشاور و مدیر کل حوزه استاندار، عبدالعظیم رضایی را به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات و مسعود فراهانی را به سمت مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی منصوب کرد.

همچنین طی حکمی از سوی استاندار مرکزی، حجت اله آقایی راد به سمت مشاور استاندار در امور نهادها منصوب شد.

حسن بیگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در آئین معارفه این مدیران کل، اظهار داشت: جابجایی مدیران در دستگاه های دولتی امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است و استاندار مرکزی در راستای توسعه استان اهداف و برنامه هایی در نظر دارد که متناسب با آن باید برنامه ریزی و تحولات لازم صورت پذیرد.

وی مهمترین برنامه استاندار مرکزی را بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان عنوان کرد و گفت: پیگیری امور اقتصادی و رفع مشکلات واحد های تولیدی استان در رونق اقتصادی استان و  اشتغال‌زایی نقش موثری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار